Gå til innhold

Diskusjon omkring våpen og perks i Call of Duty 4

Favorittvåpen og perk?  

391 stemmer

1. 1. Primary

• AK-47
      46
    • G3
      31
    • M4
      75
    • M16
      48
    • G36C
      32
    • MP44
      1
    • M14
      10
    • W1200
      2
    • M1014
      2
    • Dragunov
      8
    • M40a3
      12
    • M21
      6
    • Barrett M107
      15
    • Remington 700
      4
    • AK74u
      8
    • MP5
      24
    • P90
      32
    • Skorpion
      9
    • Uzi
      1
    • M249 SAW
      6
    • M60e4
      3
    • RPD
      16
  2. 2. Secondary

• Colt .45
      48
    • Desert Eagle
      247
    • M9
      38
    • USP .45
      58
  3. 3. Perk 1

• Bomb Squad
      11
    • C4
      17
    • Claymore
      67
    • RPG-7
      20
    • Special Grenades x 3
      30
    • Bandolier
      101
    • Frag x 3
      104
    • Grip
      19
    • Grenade launcher
      22
  4. 4. Perk 2

• Juggernaut
      39
    • Sleight of Hand
      29
    • Sonic Boom
      8
    • Stopping Power
      182
    • Double Tap
      29
    • UAV Jammer
      70
    • Overkill
      34
  5. 5. Perk 3

• Deep Impact
      145
    • Extreme Conditioning
      22
    • Last Stand
      26
    • Martyrdom
      65
    • Steady Aim
      61
    • Dead Silence
      54
    • Iron Lungs
      18

Anbefalte innlegg

Martyrdom på friendly fire server er dødsfett, får ofte respons som "Allah lives!", "Hail!" osv. etter jeg har fått med meg en sju-åtte-ni venner med i døden. :roll:

:no:

Fant fort ut at jeg ikke burde prøve å ta martyrdom-challengen på team hardcore server ;). Folk ble ikke nødvendigvis glade når jeg fikk 4-5 teamkills på search and destroy...

Endret av bjeil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja det er det værste som skjer. Spiller mye på en headquarters hardcore server, ofte det kommer martyrdom-noobs inn der vi ligger å capper objective. Selvsagt får gutten en kule i skrotten og tar med alle andre i rommet. Uffuff.

Hehe, det er klassisk!

Lenke til kommentar

hagle er faktisk dominerandes i enkelte banner selv noen av dei store uten koridorer

0.50 cal sniperen er greie nok. fins nesten ikkje noen ord som beskriver eit headshot meir enn EID!!! men M16 er vel det beste våpenet for meg du trenger ikkje red dot ein gong for å drepa eller få headshots på avstand.

Lenke til kommentar

Så det er en Perk som gjør at fienden slipper ei granat så forbanna raskt etter du har tatt han av dage! Haha, det viste jeg faktisk ikke! Har egentlig bare trodd folk er raske med å trykke på granat knappen da de ser de har tapt.. :p

Det er så vannvittig irriterende.. :realmad: Spessielt i kampenshete og du er på "killing spree". Ødelegger mye i et ellers genialt online spill!

Selv bruker jeg M16a med RDS. Av perks har jeg "stopping power", "deeper penetration" og "special granade x3(x3 flash granade)". Dette går for øyeblikket som favorittvåpen!

Lenke til kommentar

Jeg varierer også veldig for å fullføre challenges. Men mine absolutte favoritter så langt må være P90 med lyddemper og M60E4 med double tap og rødpunktsikte. Grip til vanlig og 3xfrag til headquarters. R700 er også artig, om man først får en anledning til å fyre av. G3 og M16 har jeg brukt lite og skjønner at jeg må prøve disse litt mer. M4 var ikke moro lenge. Haglene har jeg ikke fyrt av et eneste skudd med.

Lenke til kommentar

kommer de til å fjerne killcam i COD4? er det killcam i pc versonen?

spiller stort sett aldri sniper, men som sniper, MED full camo blir det for dumt å bli avslørt ved et kill... man kan ikke campe på den måten og skjønner jo tankegangen ved å få bort camperne, men en sniper er lissom en camper da :)

også er veldig utilfredstillende å se på killcam at en kar kaster en granat vilkårlig over halve banen og dreper deg på den måten, med utrolig deilig når man gjør det selv da :):)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
kommer de til å fjerne killcam i COD4? er det killcam i pc versonen?

spiller stort sett aldri sniper, men som sniper, MED full camo blir det for dumt å bli avslørt ved et kill... man kan ikke campe på den måten og skjønner jo tankegangen ved å få bort camperne, men en sniper er lissom en camper da :)

også er veldig utilfredstillende å se på killcam at en kar kaster en granat vilkårlig over halve banen og dreper deg på den måten, med utrolig deilig når man gjør det selv da :):)

På spill, ja. I virkeligheten, nei. :p

Lenke til kommentar

Martyrdomperken er det beste som har skjedd på lenge. Det er så utrolig morsomt å bli skutt, så kommer den amerikanske nooben og teabagger deg... BOM! Han dør også. :D

De som blir drept av Martyrdom kan bare takke seg selv. Skyt fienden, stikk vekk. IKKE skyt og gå over liket. Idioter. Ikke skyld på noen andre enn dere selv. :)

Lenke til kommentar

Så du finner det altså ikke irriterende at når du stabber en kar du møter og ikke rekker å stikke av i tide pga trange rom etc? Dessuten kan man ikke alltid bare løpe unna på små maps hvor det er folk rundt hvert hjørne. Man har som regel god nok tid til å løpe unna, men hvis noen andre på laget dreper noen og du er i nærheten kan dette fort bli en liten irriterende drittperk, som den er.

Lenke til kommentar
Martyrdomperken er det beste som har skjedd på lenge. Det er så utrolig morsomt å bli skutt, så kommer den amerikanske nooben og teabagger deg... BOM! Han dør også. :D

De som blir drept av Martyrdom kan bare takke seg selv. Skyt fienden, stikk vekk. IKKE skyt og gå over liket. Idioter. Ikke skyld på noen andre enn dere selv. :)

Du kan begynne med å forklare hvorfor folk er idioter fordi de springer forbi nylig drepte folk? Det er veldig ofte den mest logiske veien, spessielt i trange hus/smug.

Det er sjelden at du bare kan springe vekk etter at du har drept noen.. Det er lite taktisk. Altså, skyter du en fra 100 meters avstand kan han slippe så mangen granater som han vil. Men i en gitt situasjon slik som E-wok sier, så er det forbanna irriterende.. I hus og lignene kan du ikke bare springe vekk, du risikere hvertfall da å springe inn i en annen fiende.. Eventuelt at du faktisk ikke har sjangs å springe vekk pga av dårlig plass. Tåpelig perk spør du meg.

Sammen med Last stand er denne et relativt stort minus.

Endret av DarkerGlow
Lenke til kommentar

Synes det er fantastisk med killcam, nettopp fordi det er sykt irriterende med snipere som finner seg utilgjengelige og skulte plasser, og bare sitter der å camper.

Lenke til kommentar
Tåpelig perk spør du meg.

Sammen med Last stand er denne et relativt stort minus.

Synes egentlig ikke det er noe galt med verken martyrdom eller last stand. Bruker dem ikke selv, men hva er egentlig problemet? Alle perkene senker jo behovet for "skill". Steady aim, double tap, stopping power osv, gir deg fordeler på noen områder, og senker dermed behovet for "skill" i gitte situasjoner.

Lenke til kommentar

Nja, jo, forsåvidt. Men med martyrdom og last stand er du "død", når du fremdeles kan klare å ta livet av et lass med folk i nærheten. Hadde granaten som ble sluppet fra den døde personen vært en flashbang og tiden du ligger i ro på bakken med last stand vært betraktelig mye kortere skulle jeg ikke sagt noe, men begge er i mine øyner ganske feige og ødelegger ofte for mye morro.

Lenke til kommentar

Hadde det bare vært slik at Martyrdom bare slapp en granat hvis du hadde en på deg, hadde alt vært fryd og gammen. Altså hvis du har brukt granaten, vil det heller ikke bli sluppet noen når du dør. Tror det var en annen her som fåreslo det og det var egentlig en jævlig god idè. Rart dem ikke gjorde det på den måten.

Lenke til kommentar

Forskjellige meninger om det, men jeg synes nå egentlig det er ganske så balansert. Martyrdom-brukeren vil kanskje synes det er ubalansert at "du" (eller hvem som helst andre) bare kan springe inn i et rom og spraye med steady aim, mens han selv ikke kan treffe en shait uten å måtte sikte...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...