Gå til innhold

Diskusjon omkring våpen og perks i Call of Duty 4

Favorittvåpen og perk?  

391 stemmer

1. 1. Primary

• AK-47
      46
    • G3
      31
    • M4
      75
    • M16
      48
    • G36C
      32
    • MP44
      1
    • M14
      10
    • W1200
      2
    • M1014
      2
    • Dragunov
      8
    • M40a3
      12
    • M21
      6
    • Barrett M107
      15
    • Remington 700
      4
    • AK74u
      8
    • MP5
      24
    • P90
      32
    • Skorpion
      9
    • Uzi
      1
    • M249 SAW
      6
    • M60e4
      3
    • RPD
      16
  2. 2. Secondary

• Colt .45
      48
    • Desert Eagle
      247
    • M9
      38
    • USP .45
      58
  3. 3. Perk 1

• Bomb Squad
      11
    • C4
      17
    • Claymore
      67
    • RPG-7
      20
    • Special Grenades x 3
      30
    • Bandolier
      101
    • Frag x 3
      104
    • Grip
      19
    • Grenade launcher
      22
  4. 4. Perk 2

• Juggernaut
      39
    • Sleight of Hand
      29
    • Sonic Boom
      8
    • Stopping Power
      182
    • Double Tap
      29
    • UAV Jammer
      70
    • Overkill
      34
  5. 5. Perk 3

• Deep Impact
      145
    • Extreme Conditioning
      22
    • Last Stand
      26
    • Martyrdom
      65
    • Steady Aim
      61
    • Dead Silence
      54
    • Iron Lungs
      18

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

P90, lyddemper, more damage, dead silence

G36, lyddemper, more damage, dead silence

M14, lyddemper, more damage, dead silence

Det å ha dead silence er det beste jeg har hatt på et online spill, hater derimot medspillere som kommer brakende etter, de ødelegger jo hele poenget :- )

Jeg spiller stort sett HC, så egentlig trenger man ikke lyddemper der, men det er lettere å høre andre ting da eget våpen ikke bråker så mye. Elsker å skyte gjennom vegger også, gjør det ofte i stedet for å titte rundt hjørnene. Det er mange plasser det alltid sitter noen også, og hit indikatoren gjør jo livet lettere også.

Lenke til kommentar

Tok en pause i eksamensøvinga og spilte en runde ground war domination på The bog. Hadde barret, claymores, stopping power og iron lungs. Gikk tom for ammo 3 ganger og da løp jeg bare ut og ble drept slik at jeg fikk spawnet igjen. Hadde 53-3 da gamet endte.

Må begynne å bruke bandolier så jeg slipper å suicide for å få ammo. :)

Lyden på barreten når man bruker headset er bare beste ever...nesten.

Lå i en busk med siktet zoomet inn hele tiden. Tror (noen som kan bekrefte?) at dersom man holder inne siktet hele tiden, eller i 4 sekunder før man dreper noen så ser de bare gjennom siktet ditt når de bruker kill cam og dermed ikke hvor du er. :)

Sluttet helt å bruke andre våpen nå da jeg synes barreten er så innmarri artig. :p Ikke spille for å få kills, score eller exp, men bare spille for å være sniper. :D

Endret av TwiiK
Lenke til kommentar
Noe sted jeg kan lese om hva disse symbolene står for og hvordan dette systemet fungerer?

Har foreløpig bare spilt split-screen, men vurderer å koble den mot nettet og da hadde det vært litt greit å vite hvordan dette fungerer.

Fordel å si hvilke symboler du mener..

Lenke til kommentar
Så det er anbefalt spill til å spille på nett? Har lenge vurdert å kjøpe gold-medlemskap og koble den til nettet...

Sett igang ;) Du låser også opp flere perks etterhvert.

Det er 3 slots, første er granatar, RPG, granat kaster etc, andre og tredje er forskjellige ting, som mer skade, mer penetrering gjennom vegger etc. Alt slik at du kan lage din egen class som passer til din spillestil :)

Lenke til kommentar

m 16 (den med burst?) og m4 og ak må jo vera dei beste våpna eg brukar jo alle for å komma opp i rank og så få unlocka ting som sniperen og bedre våpen. men kniven er jo genial, men litt dom å få den i mot seg for det er jo sånt i online at det blir noen forsinkelser og masse slikt. den ant siste sniperen du unlocker r700 elle noe sånt e ganske god men de e litt domt at den bare har 4 skudd.

red dot > acog

red dot e best (det e jo greit vis noen liker acog har jo møtt folk online som e gudar me acog, men eg synas det e for ubresist sikte.)

silencer er også genial, men eg brukar den bare på våpen som har eit godt sikte og recoil. som ak og m16

Lenke til kommentar
m 16 (den med burst?) og m4 og ak må jo vera dei beste våpna eg brukar jo alle for å komma opp i rank og så få unlocka ting som sniperen og bedre våpen. men kniven er jo genial, men litt dom å få den i mot seg for det er jo sånt i online at det blir noen forsinkelser og masse slikt. den ant siste sniperen du unlocker r700 elle noe sånt e ganske god men de e litt domt at den bare har 4 skudd.

red dot > acog

red dot e best (det e jo greit vis noen liker acog har jo møtt folk online som e gudar me acog, men eg synas det e for ubresist sikte.)

silencer er også genial, men eg brukar den bare på våpen som har eit godt sikte og recoil. som ak og m16

M4/G36c/P90 med Rdot.

Perks:

UAV jammer & Deep impact/dead silence

Spiller for det meste Team Hardcore. Bruker kun UAV jammer på hardcore, da du likevel gir vekk posisjonen ved skudd i vanlige game-modes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...