Gå til innhold

Diskusjon omkring våpen og perks i Call of Duty 4

Favorittvåpen og perk?  

391 stemmer

1. 1. Primary

• AK-47
      46
    • G3
      31
    • M4
      75
    • M16
      48
    • G36C
      32
    • MP44
      1
    • M14
      10
    • W1200
      2
    • M1014
      2
    • Dragunov
      8
    • M40a3
      12
    • M21
      6
    • Barrett M107
      15
    • Remington 700
      4
    • AK74u
      8
    • MP5
      24
    • P90
      32
    • Skorpion
      9
    • Uzi
      1
    • M249 SAW
      6
    • M60e4
      3
    • RPD
      16
  2. 2. Secondary

• Colt .45
      48
    • Desert Eagle
      247
    • M9
      38
    • USP .45
      58
  3. 3. Perk 1

• Bomb Squad
      11
    • C4
      17
    • Claymore
      67
    • RPG-7
      20
    • Special Grenades x 3
      30
    • Bandolier
      101
    • Frag x 3
      104
    • Grip
      19
    • Grenade launcher
      22
  4. 4. Perk 2

• Juggernaut
      39
    • Sleight of Hand
      29
    • Sonic Boom
      8
    • Stopping Power
      182
    • Double Tap
      29
    • UAV Jammer
      70
    • Overkill
      34
  5. 5. Perk 3

• Deep Impact
      145
    • Extreme Conditioning
      22
    • Last Stand
      26
    • Martyrdom
      65
    • Steady Aim
      61
    • Dead Silence
      54
    • Iron Lungs
      18

Anbefalte innlegg

Mine favoritt klasser:

M40a3 med stopping power, claymore og iron lungs/deep impact. Side arm: M9

Mp5 med lyddemper, stopping power, bandolier og deep impact. Side arm: Desert Eagle

M4 Carbine med lyddemper, stopping power, frag x3 og steady aim. Side arm: Desert Eagle

- Hater forresten martyrdom!.. Bruker man det er man noob.. Samma med juggernaut! :thumbdown:

Endret av KoN_Karma
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har begynt å like sniper i det siste, og da har det gått i:

Barett .50

USP /m silencer

Claymore

UAV Jammer

Iron Lungs

Ellers bruker jeg:

M16 /m red dot

Desert Eagle

Bandolier

Stopping Power

Deep Impact

- Hater forresten martyrdom!.. Bruker man det er man noob.. Samma med juggernaut! :thumbdown:

Skjønner ikke helt hvorfor folk er så imot martyrdom. Irriterer det dere at dere er dumme nok til å bli drept av det? Enlighten me.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt hvorfor folk er så imot martyrdom. Irriterer det dere at dere er dumme nok til å bli drept av det? Enlighten me.

Enig med Inxs.

Forstår ikke hvordan martyrdom kan klassifisreres som noob.

Jeg vil heller påstå man er rimelig noob hvis man blir drept av martyrdom!

Lenke til kommentar

Bare meg som ikke takler andre sniper våpen enn barret 50caliber og den aller første man får? Syns draguv og m14 er litt svake og som regel må jeg bruke 2 skudd for å drepe noen i normal mode og r700 er rett og slett dritt, føler som jeg prøver å snipe med en pistol når jeg bruker den..

Ellers når det ikke funker med sniping så bruker jeg:

AK47 clean uten noe som helst

Bandolier.

Stopping power

Extreme condition

Genialt opplegg i starten når du kan rushe fort nesten halveis bannen mens de andre er bare ute av spawn.

Noe som er helt elsk å spille på downpour er full stealth med ak + silencer, bruker å jogge rundt hos fienden uten at de forstår helt hvorfor de døde. :D Fikk 30 kill streak her om dagen med det oppsette.

Lenke til kommentar

En av favorittene mine har blitt M14 med lyddemper og en M9 med lyddemper

Det er noe med lyden i de lyddempede våpnene i dette spillet, samtidig som M14 kanskje er ett av de beste våpnene i CoD4.

M9 er kasnkje ikke så kraftig, men den er til gjengjeld presis så det holder. Dessuten spiller ikke manglende kraft så mye rolle i HC mode.

Men jeg skulle ønske Activision hadde tatt med FN Scar og XM8, samt HK 416....

Lenke til kommentar

Enig med Inxs.

Forstår ikke hvordan martyrdom kan klassifisreres som noob.

Jeg vil heller påstå man er rimelig noob hvis man blir drept av martyrdom!

Jeg vil heller påstå at du innrømmer at du er noob hvis du ikke skjønner hvorfor martyrdom er dritt. Det er så altfor mange tilfeller hvor det rett og slett bare er urettferdig å dø av martyrdom. Som f.eks hvis du løper fort rundt et hjørne på et lite map, rett inn i martyrdomen til en eller annen dritt som døde der for 2 sekunder sia. På små maps der man må løpe mye rundt er dette sinnsykt irriterende. Hvorfor noen i det hele tatt vil forsvare denne lille drittperken er uforståelig.

Hvis noe skulle gå under "cheap kill" så er det martyrdom kills.

Lenke til kommentar

Urettferdig eller ikke, poenget er vel at du dreper motstanderne? Om det er rettferdig blir vel litt på siden av poenget. Det er heller ikke meningen å forsvare bruken av martyrdom, men å forstå hvordan man ved å bruke den kan klassifiseres som noob (som er et idiotisk uttrykk).

Og selvsagt bruker man ikke martyrdom på hardcore, jeg tenkte mer på vanlige maps.

Lenke til kommentar
Jeg vil heller påstå at du innrømmer at du er noob hvis du ikke skjønner hvorfor martyrdom er dritt. Det er så altfor mange tilfeller hvor det rett og slett bare er urettferdig å dø av martyrdom. Som f.eks hvis du løper fort rundt et hjørne på et lite map, rett inn i martyrdomen til en eller annen dritt som døde der for 2 sekunder sia. På små maps der man må løpe mye rundt er dette sinnsykt irriterende. Hvorfor noen i det hele tatt vil forsvare denne lille drittperken er uforståelig.

Hvis noe skulle gå under "cheap kill" så er det martyrdom kills.

Noob er jeg sikkert. Har ikke mere enn rank 42 eller noe slikt.

Men vil likevel få legge til at jeg så godt som ALDRI blir drept av martyrdom.

Den hender en sjelden gang, og da er jeg blodig klar over at det var min egen feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...