Gå til innhold

Diskusjon omkring våpen og perks i Call of Duty 4

Favorittvåpen og perk?  

391 stemmer

1. 1. Primary

• AK-47
      46
    • G3
      31
    • M4
      75
    • M16
      48
    • G36C
      32
    • MP44
      1
    • M14
      10
    • W1200
      2
    • M1014
      2
    • Dragunov
      8
    • M40a3
      12
    • M21
      6
    • Barrett M107
      15
    • Remington 700
      4
    • AK74u
      8
    • MP5
      24
    • P90
      32
    • Skorpion
      9
    • Uzi
      1
    • M249 SAW
      6
    • M60e4
      3
    • RPD
      16
  2. 2. Secondary

• Colt .45
      48
    • Desert Eagle
      247
    • M9
      38
    • USP .45
      58
  3. 3. Perk 1

• Bomb Squad
      11
    • C4
      17
    • Claymore
      67
    • RPG-7
      20
    • Special Grenades x 3
      30
    • Bandolier
      101
    • Frag x 3
      104
    • Grip
      19
    • Grenade launcher
      22
  4. 4. Perk 2

• Juggernaut
      39
    • Sleight of Hand
      29
    • Sonic Boom
      8
    • Stopping Power
      182
    • Double Tap
      29
    • UAV Jammer
      70
    • Overkill
      34
  5. 5. Perk 3

• Deep Impact
      145
    • Extreme Conditioning
      22
    • Last Stand
      26
    • Martyrdom
      65
    • Steady Aim
      61
    • Dead Silence
      54
    • Iron Lungs
      18

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
fordi?

Fordi det er idiotisk å bruke mus på konsoll. Man fucker også opp balansen da du får en ganske grei stor fordel med mus. Lær deg heller å spill bra med kontrolleren som alle andre.

Enig. Vi vet jo at det er mye enklere og drepe folk (vitruelt) på PC med Mus og tastatur, enn en kontroller.

CoD4 på Konsoll har AutoAim funksjon, det + "mus" blir overkill.

Ville jeg ha spilla "Zelda a Link to the past" på tastaturet mitt istedet for med min xbox kontroller (SNes emulator på PC)? Gjorde det i en stund. Lodda litt på pluggen til Xbox 1 kontrollern og kan nå bruke den på PC-en (brodern har rota bort Xbox/USB ledningen nå, kudos til han).

Men har 360 nå. Og der er det bare og knø inn laddekabelen til PC-en.

Edit: Ja det blir totalt ubalansert vis alle spill skulle støtte mus og tastatur rett fra boks (utenom FragFX som "jukser" mus til PS3).

Kjempefordel med mus ja. Egne servere for de som bruker mus og tastatur? JA det har faen meg vært en fin ide. Da blir alle fornøyd

Endret av Deimos87
Lenke til kommentar
Hva med en ps kontroll på en xbox? juks? tapersk? mus og tastatur på xbox 360? Får du vondt i hue?

Det er da en vesentlig forskjell på å bruke en PS-kontroller på en xbox kontra mus mot andre som bruker kontroller. Som Deimos sier så blir det, med kraftig hjelp fra autoaimen som er på konsollene, rimelig overkill. Dvs passe feigt ...

Men du skal jo få lov til å bruke det du vil. :):):)

Lenke til kommentar

[Offtopic] Autoaimen hjelper deg det siste lille stykket når du sikter på noen til å treffe personen, såvidt jeg husker ps3 og 360 riktig. Med dèt sagt, hvorfor i hule hel*ete diskuterer folk så himla off topic her? En eller annen moderator burde komme seg inn og rydde opp fortere enn svint. Er dritlei av å lese om "juksing" på ps3 eller whatever, når jeg forventer å kunne lese om statistikkene til andre av hva våpen og perks angår.. Nok tullball fra meg også håper jeg..

Lenke til kommentar

nytt favorittoppsett for meg i Hardcore search and destroy:

Primary weapon: M40a3 med standard sikte

Secondary weapon: P90 med red dot

Perk 1: Claymore x2

Perk 2: Overkill

Perk 3: Last stand

Dette er første gang jeg finner last stand som den beste under perk 3. I search and destroy kan én ekstra kill utgjøre stor forskjell. Dersom det bare er 1 motstander igjen har du 2 sjanser dersom han skulle ha flaks den første gangen. Og i hardcore er det i tillegg mye lettere å drepe fra last stand. Martyrdom er selvsagt helt uaktuelt.

I hardcore er ikke stoppingpower veldig nødvendig. Snipern dreper med ett skudd uansett. Med overkill kan du lurke med snipern i starten, og gjøre ferdig jobben på kloss hold med P90. Claymore x2 er obligatorisk i search and destroy, med mindre du spiller mot bedre spillere.

Endret av elefant med bukser
Lenke til kommentar
[Offtopic] Autoaimen hjelper deg det siste lille stykket når du sikter på noen til å treffe personen, såvidt jeg husker ps3 og 360 riktig. Med dèt sagt, hvorfor i hule hel*ete diskuterer folk så himla off topic her? En eller annen moderator burde komme seg inn og rydde opp fortere enn svint. Er dritlei av å lese om "juksing" på ps3 eller whatever, når jeg forventer å kunne lese om statistikkene til andre av hva våpen og perks angår.. Nok tullball fra meg også håper jeg..

Hvis du ikke har skjønt det så ble dette en generell COD4 diskusjonstråd for 20 sider siden.

For å bidra: M16 er det diggeste våpenet og Stopping Power er det jeg bruker mest.

Endret av E-wok
Lenke til kommentar

Brukerne bes holde seg til sak og ikke person. Personangrep tolereres ikke, og i grove tilfeller vil den aktuelle brukeren bli fratatt tilgangen til forumet. Hva brukere mener om hverandre er ikke tema for tråden, og det er direkte ødeleggende for diskusjonen.

Innlegg med personangrep er blitt fjernet eller redigert. Brukere oppfordres til å bennytte p_report.gif-funksjonen om man kommer over personfokuserte innlegg av negativ art, fremfor å kommentere det i tråden. På den måten kan moderator bedømme saken og vi unngår videre personkrangel.

(Dette innlegget skal ikke kommenters, da det blir ansett som off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på PM.)

Lenke til kommentar
Elefant med Bukseseller:

Rått oppsett. Skal lage meg et slikt et. Synd at denne Weekenden med 2x XP er over, jeg hadde lyst og bli ferdig med level 2 og starte godt inn i level 3. Dere skjønner.

snakker vi lvl 2 og 3 eller prestige mode 2 og 3 ?

lurte på om variety pack'ene snart kommer til ps3, ser de har kommet på xbox

Lenke til kommentar
Prestige seff.

Man kan vell ikke kjøpe tillegsgreier til PS3?

Jo, samma pakka kommer til PS3 om ikke alt for mange dagene. Den skulle jo egentlig komme til begge konsollene samtidig, men så skjedde det noe som forsinket PS3-utgaven, så da bare slapp de 360-utgaven med en gang. Rimelig sikker på at det var grunnen. Anyways, den kommer til PS3 også.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...