Gå til innhold

Diskusjon omkring våpen og perks i Call of Duty 4

Favorittvåpen og perk?  

391 stemmer

1. 1. Primary

• AK-47
      46
    • G3
      31
    • M4
      75
    • M16
      48
    • G36C
      32
    • MP44
      1
    • M14
      10
    • W1200
      2
    • M1014
      2
    • Dragunov
      8
    • M40a3
      12
    • M21
      6
    • Barrett M107
      15
    • Remington 700
      4
    • AK74u
      8
    • MP5
      24
    • P90
      32
    • Skorpion
      9
    • Uzi
      1
    • M249 SAW
      6
    • M60e4
      3
    • RPD
      16
  2. 2. Secondary

• Colt .45
      48
    • Desert Eagle
      247
    • M9
      38
    • USP .45
      58
  3. 3. Perk 1

• Bomb Squad
      11
    • C4
      17
    • Claymore
      67
    • RPG-7
      20
    • Special Grenades x 3
      30
    • Bandolier
      101
    • Frag x 3
      104
    • Grip
      19
    • Grenade launcher
      22
  4. 4. Perk 2

• Juggernaut
      39
    • Sleight of Hand
      29
    • Sonic Boom
      8
    • Stopping Power
      182
    • Double Tap
      29
    • UAV Jammer
      70
    • Overkill
      34
  5. 5. Perk 3

• Deep Impact
      145
    • Extreme Conditioning
      22
    • Last Stand
      26
    • Martyrdom
      65
    • Steady Aim
      61
    • Dead Silence
      54
    • Iron Lungs
      18

Anbefalte innlegg

Er bare å ikke bry seg om folk som klager på "noobtubes" etc, de suger så mye i spillet selv at de må ha en unskylding når de blir drept.

Er vel heller at de med noobtubes suger så mye at de må ty til granatkaster for å få kills.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noobtubes er for folk som ikke greier å aime, og dermed trenger denne GL'eren for å få noen lette kills. Er de heldige får de 2 kills i løpet av 1 "liv", når de går tom for noobtubes, må de gå og gjemme seg og grine til morra si. Nei, jeg stemmer for å fjerne Last Stand, Martyrdom, 3x frags(blir litt for mye syns jeg), Granade Launcher, RPG og Juggernaught.

Lenke til kommentar
Noobtubes er for folk som ikke greier å aime, og dermed trenger denne GL'eren for å få noen lette kills. Er de heldige får de 2 kills i løpet av 1 "liv", når de går tom for noobtubes, må de gå og gjemme seg og grine til morra si. Nei, jeg stemmer for å fjerne Last Stand, Martyrdom, 3x frags(blir litt for mye syns jeg), Granade Launcher, RPG og Juggernaught.

Jeg forstår ikke hva som er vitsen med å syte over dette. Javel, så ble du drept av martyrdom. Big deal! Hvis du er så ekstremt imba i Cod4 så eier du jo uansett, så hva faen maser du om? De beste vinner uansett. Skal mer til enn et GL-kill for å gjøre spillet ubalansert.

Det er utrolig sjelden jeg dør av martyrdom, last stand, GL og RPG. Hvis du hele tiden blir drept av folk som bruker disse, så er det nok heller du som suger hardt. Martyrdom er jo noob-killer da, så kanskje det er du som er noob. Lett å unngå! Fjerne juggernaugt sier du? Hvorfor det? Hvis du bruker double tap/stopping power utligner det jo praktisk talt juggernaugt. Fjerne 3xfrags? What? Frags krever nå faktisk litt skill å bruke effektivt. Skal være enig i at det er irriterende å bli drept av en tilfeldig frag som ble kastet over halve banen, men uansett.

Lenke til kommentar

Wow, for et spill. Kjøpte det på Spaceworld kl 20 i går kveld. Er nå rank 22, og har spilt non-stop frem til nå. Kun mangel på mat som fikk meg til å ta en pause.

Har forøvrig holdt meg til M4 helt siden jeg fikk den, men lurer litt på om jeg nå ikke kan oppgradere den mer - har agoc og digital camo. Er det mulig å få både lyddemper og kikkertsikte forresten?

Lenke til kommentar
Wow, for et spill. Kjøpte det på Spaceworld kl 20 i går kveld. Er nå rank 22, og har spilt non-stop frem til nå. Kun mangel på mat som fikk meg til å ta en pause.

Har forøvrig holdt meg til M4 helt siden jeg fikk den, men lurer litt på om jeg nå ikke kan oppgradere den mer - har agoc og digital camo. Er det mulig å få både lyddemper og kikkertsikte forresten?

Jeg regner med at du ikke har spillt igjennom singleplayern da? Anbefaler den på det sterkeste!

Spiller du på 360, PS3 eller PC forresten? Slik jeg har forstått det så kan de som har det på konsoll levle til 55 ti ganger eller noe slikt, og så får man et gullvåpen for hver gang man når 55 eller noe. Noen med konsoll som vet mer om dette?

Edit: RPD og M16 er gode til hver sine bruksområder.

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar

må si meg enig i bjeil. elle ka han nå het.

at vis du er så dum at du springer bort til alle du dreper for å sitta på trynet deiras eller du skal låne våpenet deiras så er du litt idiot. i vertfall vis du har gått på ein smell før.

det kan alltid vere lurt å venta litt selv om du ikkje alltid har tid

(snakker om martyrdom)

og alt det andra er tilgjengelig for å jevne litt mellom ikkje fult så gode og skilla personer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Jeg regner med at du ikke har spillt igjennom singleplayern da? Anbefaler den på det sterkeste!

Spiller du på 360, PS3 eller PC forresten? Slik jeg har forstått det så kan de som har det på konsoll levle til 55 ti ganger eller noe slikt, og så får man et gullvåpen for hver gang man når 55 eller noe. Noen med konsoll som vet mer om dette?

Du kan ranke opp til 55 10 eller 11 ganger.

For hver gang du når 55 så får du et tilbud som sier at du kan starte på level 1 igjen,

du får et annerledes ikon foran nicket ditt da, det skifter seg ikke før neste gang du når 55 igjen. Gullvåpnene kommer når du har tatt alle challengene i en våpenkategori.

F.eks x antall headshots med _alle_ våpnene innenfor smg.

Hvis ikke det finnes på pc, så er det kjipt.

Ellers kan jeg si at etthvert løper du vekk fra alle som dør, om de har martyrdom eller ikke.

Hvertfall hvis du forbedrer deg ;]

Lenke til kommentar
Du kan ranke opp til 55 10 eller 11 ganger.

For hver gang du når 55 så får du et tilbud som sier at du kan starte på level 1 igjen,

du får et annerledes ikon foran nicket ditt da, det skifter seg ikke før neste gang du når 55 igjen. Gullvåpnene kommer når du har tatt alle challengene i en våpenkategori.

F.eks x antall headshots med _alle_ våpnene innenfor smg.

Hmm... man får ikke et slikt tilbud på PC nei. Gullvåpen vet jeg ikke noe om, men hvis det ikke har noe med den konsoll-levlinga så finnes det kankje på PC også. Må testes ut. :hmm:

Ellers kan jeg si at etthvert løper du vekk fra alle som dør, om de har martyrdom eller ikke.

Hvertfall hvis du forbedrer deg ;]

Hæ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

I starten så er martyrdom noe drit når andre har det.

Etterhvert klarer du å løpe vekk fra granatene :)

Det jeg mener !

Lenke til kommentar
Har fått de nå ^^

Må vel kanskje prøve meg på et annet våpen nå ...

Jeg hade gort det ivertfall

Er det ikke pretige mode på Pc?

Nix, tydeligvis ikke. Hvorfor de ikke har tatt med det på pc er umulig å forstå. :nei:

I starten så er martyrdom noe drit når andre har det.

Etterhvert klarer du å løpe vekk fra granatene :)

Det jeg mener !

Åja. Ja det er sant, har dødd så mange ganger av å være uforsiktig så nå skyr jeg lik som pesten. :p

Gjør meg egentlig ingenting at folk bruker martyrdom lenger, dør ytterst få ganger av det uansett. Hvis folk vil sløse bort en perk som bare dreper uforsiktige folk er det greit for meg.

Lenke til kommentar

Jeg spiller på PC, men har også prøvd både PS3 og 360-utgaven. Men for meg ble det kun "riktig" på PC :)

Singeplayer har jeg nok spilt gjennom 2-3 ganger på "veteran" allerede, hadde "fyfy"-utgaven av spillet før, men spillet imponerte såpass at jeg følte utviklerne mine skulle få mine surt opptjente penger. Noe jeg ikke angrer et sekund på, spillet er faktisk enda bedre online!

Lenke til kommentar
Singeplayer har jeg nok spilt gjennom 2-3 ganger på "veteran" allerede, hadde "fyfy"-utgaven av spillet før, men spillet imponerte såpass at jeg følte utviklerne mine skulle få mine surt opptjente penger. Noe jeg ikke angrer et sekund på, spillet er faktisk enda bedre online!

Samme som meg det. :whistle:

Lenke til kommentar

jeg synes bare synd på de med martyrdom og last stand (å ligge på rygg er for bikkjer som underkaster seg)... de starter gamet i den tro at de vil død. Jeg personlig satser på å ikke død. Så de få gangene enten martyrdom eller last stand får meg i bakken, rister jeg på hodet, banner over at JEG dreit meg ut og går inn for å ydmyke personen neste gang våre veier møtes.

Deep impact og steady aim gir deg som "spillende spiller" mye mye mer... og dead silence er overlegent på search and destroy, spesielt som "last man standing"

Lenke til kommentar
jeg synes bare synd på de med martyrdom og last stand (å ligge på rygg er for bikkjer som underkaster seg)... de starter gamet i den tro at de vil død. Jeg personlig satser på å ikke død. Så de få gangene enten martyrdom eller last stand får meg i bakken, rister jeg på hodet, banner over at JEG dreit meg ut og går inn for å ydmyke personen neste gang våre veier møtes.

Deep impact og steady aim gir deg som "spillende spiller" mye mye mer... og dead silence er overlegent på search and destroy, spesielt som "last man standing"

Kan være enig i det. Både martyrdom og last stand er lett å unngå. Last stand? Jeg slutter aldri å skyte før jeg får 5/10 xp eller melding om "you killed xxx". Det er lett å se om du har drept noen eller ikke, så hva er problemet? Martyrdom? Noob-killer. Etter noen timers spilling lærer du deg fort å holde deg borte fra lik. Jeg har kun brukt martyrdom en gang, på hardcore SnD, dum som jeg var. Ble hetset en god stund etterpå da jeg tok ut halve laget mitt med martyrdom. Siden den gang har jeg aldri brukt det :p.

Det finnes ingen grunn til å grine over martyrdom, last stand, noob-tube osv. Det er så lett å unngå, det er ikke noe problem. Prøv heller å glede deg over at du har overlegne perks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...