Gå til innhold

Diskusjon omkring våpen og perks i Call of Duty 4


Favorittvåpen og perk?  

391 stemmer

  1. 1. Primary

    • AK-47
      46
    • G3
      31
    • M4
      75
    • M16
      48
    • G36C
      32
    • MP44
      1
    • M14
      10
    • W1200
      2
    • M1014
      2
    • Dragunov
      8
    • M40a3
      12
    • M21
      6
    • Barrett M107
      15
    • Remington 700
      4
    • AK74u
      8
    • MP5
      24
    • P90
      32
    • Skorpion
      9
    • Uzi
      1
    • M249 SAW
      6
    • M60e4
      3
    • RPD
      16
  2. 2. Secondary

    • Colt .45
      48
    • Desert Eagle
      247
    • M9
      38
    • USP .45
      58
  3. 3. Perk 1

    • Bomb Squad
      11
    • C4
      17
    • Claymore
      67
    • RPG-7
      20
    • Special Grenades x 3
      30
    • Bandolier
      101
    • Frag x 3
      104
    • Grip
      19
    • Grenade launcher
      22
  4. 4. Perk 2

    • Juggernaut
      39
    • Sleight of Hand
      29
    • Sonic Boom
      8
    • Stopping Power
      182
    • Double Tap
      29
    • UAV Jammer
      70
    • Overkill
      34
  5. 5. Perk 3

    • Deep Impact
      145
    • Extreme Conditioning
      22
    • Last Stand
      26
    • Martyrdom
      65
    • Steady Aim
      61
    • Dead Silence
      54
    • Iron Lungs
      18


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den linken viser bare til en tråd fra august 2007 :(

Jaja, men trur dere de klarer fikse noe sånt? ;>

De burde klare å lage det slik at jeg kan ha med meg en venn og spille split screen online. Det har de jo klart på mange spill, som f.eks. Cod3 og Halo 3

Endret av cHilfiger
Lenke til kommentar

Ja jeg rett og slett hater last stand, siden jeg tror jeg dreper den, men så slenger han seg ned på bakken og dreper meg!

 

Spessielt når jeg ikke får til dette selv.

 

Vold, gørr og blod er ikke voksent, selv om en må være 18 for å spille spill som inneholder dette! Det er gameplayet, og hvor utfordrende spillet er som burde bestemt "anbefalt aldersgrense"!

bra sagt, "i totaly agree"

Lenke til kommentar
Ja jeg rett og slett hater last stand, siden jeg tror jeg dreper den, men så slenger han seg ned på bakken og dreper meg!

 

Spessielt når jeg ikke får til dette selv.

 

Vold, gørr og blod er ikke voksent, selv om en må være 18 for å spille spill som inneholder dette! Det er gameplayet, og hvor utfordrende spillet er som burde bestemt "anbefalt aldersgrense"!

bra sagt, "i totaly agree"

Snakker du om intelligens-nivå nå eller? Skjønner ikke helt jeg.. Man prøver jo å skjerme barn og unge fra for mye vold og blod, og kan ikke skjønne at reglene skulle vært noe annet. Det er nå uansett opp til foreldrene om de vil la ungen sin spille slike spill, imho.

Lenke til kommentar
Ja jeg rett og slett hater last stand, siden jeg tror jeg dreper den, men så slenger han seg ned på bakken og dreper meg!

 

Spessielt når jeg ikke får til dette selv.

 

Vold, gørr og blod er ikke voksent, selv om en må være 18 for å spille spill som inneholder dette! Det er gameplayet, og hvor utfordrende spillet er som burde bestemt "anbefalt aldersgrense"!

bra sagt, "i totaly agree"

Snakker du om intelligens-nivå nå eller? Skjønner ikke helt jeg.. Man prøver jo å skjerme barn og unge fra for mye vold og blod, og kan ikke skjønne at reglene skulle vært noe annet. Det er nå uansett opp til foreldrene om de vil la ungen sin spille slike spill, imho.

 

Ikke det jeg mener. Er bare så provoserende med fjortisser som ser på GTA4, Manhunt etc. som utrolig voksne, ja til og med modne - bare fordi spillet inneholder blod, gørr og banning (og derfor har høy aldersgrense). Har ingenting imot slike ting selv, og synes det kan være morsomt til tider, men det er IKKE voksent å le mens du skyter hodet av gamle damer eller denger kvinner med balltre. Selv om jeg kan finne glede i sånt selv, vil jeg si det er den litt barnsligere og mer primitive delen av hjernene våre som fryder seg litt når vi gjør slike ting.

 

Spill som ikke inneholder disse tingene blir automatisk barnslige, fordi de har lav aldersgrense og/eller har "barnslig" grafikk.

Jeg mener at et spill er bare så voksent som utfordringen og helehetsopplevelsen det gir spilleren. Vil f.eks karakterisere spill som Mafia som voksne spill, pga. dybden på historien og at spillet er ganske intelligent. Jeg synes også at Zack and Wiki (et veldig utfordrende pek-og-klikk spill, utrolig bra btw) er mer voksent enn f.eks GTA3, eller Scarface.

 

EDIT: Forstår at signaturen min er lett å misforstå. Skal endre den litt.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Jeg firstår ikke hvofor dere foretrekker M16 foran M4.

 

Lengre rekkevidde, skader mer og er mer treffsikker... Har noe med det å gjøre kanskje?

 

(kan ikke fordre noen av de selv da)

 

M16 suger close-combat.

Du suger i close-combat. M16 er helt fin den, en burst så er de nede.

 

Snakket jeg om meg? Jeg er faktisk ganske god med M16 close-combat, men det forandrer ikke på at den suger close.

Lenke til kommentar
Jeg firstår ikke hvofor dere foretrekker M16 foran M4.

 

Lengre rekkevidde, skader mer og er mer treffsikker... Har noe med det å gjøre kanskje?

 

(kan ikke fordre noen av de selv da)

 

M16 suger close-combat.

Du suger i close-combat. M16 er helt fin den, en burst så er de nede.

 

Snakket jeg om meg? Jeg er faktisk ganske god med M16 close-combat, men det forandrer ikke på at den suger close.

 

Jo, M16 er bra close. Det er derfor jeg bruker den rett rundt hjørnet når jeg er klar for å eie noen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:)

Lenke til kommentar

G3, reddot.

..45

Claymore

Stopping power

Deep impact.

 

Bruker jeg semi shotgun som er den andre klassen jeg bruker så har jeg

bando

Sleight of hand

Steady aim

 

Er bare å ikke bry seg om folk som klager på "noobtubes" etc, de suger så mye i spillet selv at de må ha en unskylding når de blir drept.

Lenke til kommentar

 

Ja jeg rett og slett hater last stand, siden jeg tror jeg dreper den, men så slenger han seg ned på bakken og dreper meg!

 

Spessielt når jeg ikke får til dette selv.

 

Vold, gørr og blod er ikke voksent, selv om en må være 18 for å spille spill som inneholder dette! Det er gameplayet, og hvor utfordrende spillet er som burde bestemt "anbefalt aldersgrense"!

bra sagt, "i totaly agree"

Snakker du om intelligens-nivå nå eller? Skjønner ikke helt jeg.. Man prøver jo å skjerme barn og unge fra for mye vold og blod, og kan ikke skjønne at reglene skulle vært noe annet. Det er nå uansett opp til foreldrene om de vil la ungen sin spille slike spill, imho.

 

Ikke det jeg mener. Er bare så provoserende med fjortisser som ser på GTA4, Manhunt etc. som utrolig voksne, ja til og med modne - bare fordi spillet inneholder blod, gørr og banning (og derfor har høy aldersgrense). Har ingenting imot slike ting selv, og synes det kan være morsomt til tider, men det er IKKE voksent å le mens du skyter hodet av gamle damer eller denger kvinner med balltre. Selv om jeg kan finne glede i sånt selv, vil jeg si det er den litt barnsligere og mer primitive delen av hjernene våre som fryder seg litt når vi gjør slike ting.

 

Spill som ikke inneholder disse tingene blir automatisk barnslige, fordi de har lav aldersgrense og/eller har "barnslig" grafikk.

Jeg mener at et spill er bare så voksent som utfordringen og helehetsopplevelsen det gir spilleren. Vil f.eks karakterisere spill som Mafia som voksne spill, pga. dybden på historien og at spillet er ganske intelligent. Jeg synes også at Zack and Wiki (et veldig utfordrende pek-og-klikk spill, utrolig bra btw) er mer voksent enn f.eks GTA3, eller Scarface.

 

EDIT: Forstår at signaturen min er lett å misforstå. Skal endre den litt.

 

 

Er ikke dere litt vel langt unna hva denne tråden egentlig handler om?

 

Uansett så har jeg begynt å like dette oppsette

M16/MP5/P90/UZI/G36C med (silencer)

Special Grenades x 3

UAV Jammer

Dead Silence

 

Har skjedd at folk ikke får helt med seg at jeg er en av fienden og bare står der litt forvirra før jeg skyter de ;p

Er vel mest pga jeg ikke kommer på radaren og er musestille jeg liker det oppsette =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...