Gå til innhold

Diskusjon omkring våpen og perks i Call of Duty 4

Favorittvåpen og perk?  

391 stemmer

1. 1. Primary

• AK-47
      46
    • G3
      31
    • M4
      75
    • M16
      48
    • G36C
      32
    • MP44
      1
    • M14
      10
    • W1200
      2
    • M1014
      2
    • Dragunov
      8
    • M40a3
      12
    • M21
      6
    • Barrett M107
      15
    • Remington 700
      4
    • AK74u
      8
    • MP5
      24
    • P90
      32
    • Skorpion
      9
    • Uzi
      1
    • M249 SAW
      6
    • M60e4
      3
    • RPD
      16
  2. 2. Secondary

• Colt .45
      48
    • Desert Eagle
      247
    • M9
      38
    • USP .45
      58
  3. 3. Perk 1

• Bomb Squad
      11
    • C4
      17
    • Claymore
      67
    • RPG-7
      20
    • Special Grenades x 3
      30
    • Bandolier
      101
    • Frag x 3
      104
    • Grip
      19
    • Grenade launcher
      22
  4. 4. Perk 2

• Juggernaut
      39
    • Sleight of Hand
      29
    • Sonic Boom
      8
    • Stopping Power
      182
    • Double Tap
      29
    • UAV Jammer
      70
    • Overkill
      34
  5. 5. Perk 3

• Deep Impact
      145
    • Extreme Conditioning
      22
    • Last Stand
      26
    • Martyrdom
      65
    • Steady Aim
      61
    • Dead Silence
      54
    • Iron Lungs
      18

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lyddemper er kun ubrukelig om du spiller med idioter som ikke bruker ørene...

Og radar.

Er sykt digg med:

M16, silenced

Den første side armen, silenced

Bandolier, UAV Jammer og Deep Impact.

Ellers kan man bytte ut M16 med AK47, AK74 osv :) (Har dårlig erfaring med M4 og MP5 med silencer og UAV jammer, iom at man må erstatte Stopping Power, og disse våpnene er ganske svake i forrhold til mange andre)

Lenke til kommentar

m4 er svakt ja, men mp5...?!

m14 med silencer er tingen hvis du trenger kraft på lydløst våpen... litt komplisert å bruke pga rekylen, men rekkevidden er enorm og funker til å ta ut alt i fra snipere til desperate folk med p90 og dobble tap.

m14 er absolutt det mest artige våpnet å bruke.

Lenke til kommentar
Jeg digger MP4 med "glass siktet". Veldig bra, veldig treffsikkert. Passer meg ;)
Enig. (Det heter Red Dot sikte din rumpe)

Men klarer ikke helt bestemme meg for om jeg liker M4 med Red Dot eller M16 med Red Dot best.En ting er dog sikkert: Jeg klarer ikke skyte uten Red Dot siktet.

Ellers bruker jeg mye Barret .50 Cal Sniperen, da jeg bare elsker lyden av headshots.

En annen ting jeg lurer litt på er hvorfor i all verdens ødelagte printere folk putter ACOG Scope på sniperen sin? Det ødelegger jo totalt!

Lenke til kommentar
Men klarer ikke helt bestemme meg for om jeg liker M4 med Red Dot eller M16 med Red Dot best.En ting er dog sikkert: Jeg klarer ikke skyte uten Red Dot siktet.

Ellers bruker jeg mye Barret .50 Cal Sniperen, da jeg bare elsker lyden av headshots.

M16 er klart best ;) Mye sterkere, raskere og mer treffsikkert! :)

Bruk heller M40 i steden for .50 cal, den har ikke så hælvetes rekyl :p

Lenke til kommentar
Jeg digger MP4 med "glass siktet". Veldig bra, veldig treffsikkert. Passer meg ;)
Enig. (Det heter Red Dot sikte din rumpe)

En annen ting jeg lurer litt på er hvorfor i all verdens ødelagte printere folk putter ACOG Scope på sniperen sin? Det ødelegger jo totalt!

ACOG er jo en slags mellomting mellom det tradisjonelle sniper scopet, og sikter som red dot. En sniper med ACOG er brukandes på medium, kanskje til og med close avstand. Det er en del folk som bruker snipere til andre ting enn bare sniping, for å si det sånn. I tillegg kan du skyte folk langt i fra med dette siktet, men det er tricky.

Personlig hater jeg acog, det er for treigt å "få opp", i tillegg til at du mister mye "field of vision". Det er heller ikke stor nok zoom til å bruke den på virkelig lang avstand :thumbdown:

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Favorittvåpenet mitt er helt klart p90 med silencer.

Perk 1. Bandoiler

Perk 2. Increased damage

Perk 3. Eavesdrop

Bedre blir det ikke :thumbup:

for deg kansje og det er ein god kombinasjon ikkje mistforstå, men alle har selvsagt forskjellige taktikker og tenke måte så selv om det er gudomeligt hos deg så er kansje andre folk best med andre våpen eller perks.

Lenke til kommentar
Favorittvåpenet mitt er helt klart p90 med silencer.

Perk 1. Bandoiler

Perk 2. Increased damage

Perk 3. Eavesdrop

Bedre blir det ikke :thumbup:

for deg kansje og det er ein god kombinasjon ikkje mistforstå, men alle har selvsagt forskjellige taktikker og tenke måte så selv om det er gudomeligt hos deg så er kansje andre folk best med andre våpen eller perks.

Selfølgelig har alle vær sin smak!

Men det er hva jeg syntes er best :)

Lenke til kommentar
M16, M4 og AK-47 er klare vinnere om du skal hamstre inn kills.

Mitt favorittvåpen er nok M16.

de syns eg o, men klarer ikkje heilt å finna noen favorit av dei.

m4 syns eg er best på grun av den lave rekylen, og det er lurt å ha bandolier slik at du ikkje går tom med ein gong.

Lenke til kommentar

Jeg kjører Ak 47 Gold med red dot, gold desert eagle, stopping power og en ting jeg ikke husker :p og RPGs :D bruker mest RPG for å ta ut helo men ser heller ingenting gale med å bruke det mot infantri. At RPG er easy kill er ikke sant. Jeg syntes det er langt lettere å drepe noen med gæver enn RPG i og med at RPG ikke er serlig treff sikker, men av og til kan det være taktisk lønnsomt, feks ved beskytning av vinduer.

Lenke til kommentar
Hvordan får man sånn "Gold" våpen?

Har plukket opp en del Gold Deagle, men har aldri sett noen andre gull-våpen....

Jeg har også plukket opp f. eks en M14 med Sniper scope osv..

Hvordan får man tak på dette? (er lvl 50)

For å få gullvåpen må du klare alle challengene i en klasse, som f.eks Assault eller SMG. Klarer du alle i Assault får du gull AK-47, SMG = gull UZI, LMG = gull M60, Shotgun = M1014 eller hva den heter (semi-auto) og hvis du klarer alle snipe får du gull Dragunov. Deagle i gull får du når du er ferdig med level 55.

Den M14 med scope du så var nok en M14 med ACOG sikte. For å få ACOG trenger du 150 kills med våpenet.

Lenke til kommentar
Hvordan får man sånn "Gold" våpen?

Har plukket opp en del Gold Deagle, men har aldri sett noen andre gull-våpen....

Jeg har også plukket opp f. eks en M14 med Sniper scope osv..

Hvordan får man tak på dette? (er lvl 50)

For å få gullvåpen må du klare alle challengene i en klasse, som f.eks Assault eller SMG. Klarer du alle i Assault får du gull AK-47, SMG = gull UZI, LMG = gull M60, Shotgun = M1014 eller hva den heter (semi-auto) og hvis du klarer alle snipe får du gull Dragunov. Deagle i gull får du når du er ferdig med level 55.

Ahha, takker. :)

Den M14 med scope du så var nok en M14 med ACOG sikte. For å få ACOG trenger du 150 kills med våpenet.

Er ganske sikker på at det var en sniper-scope altså. har jo selv ACOG sikte til M14'en, og ville nok ikke blitt veldig overrasket over ACOG sikte. :)

Kanskje det rett og slett var på en uoffisiel server der noen hadde utført en mod. (men hvordan jeg da kunne plukket opp våpenet med samme sikte kan jeg dog ikke skjønne) :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...