Gå til innhold

Diskusjon omkring våpen og perks i Call of Duty 4

Favorittvåpen og perk?  

391 stemmer

1. 1. Primary

• AK-47
      46
    • G3
      31
    • M4
      75
    • M16
      48
    • G36C
      32
    • MP44
      1
    • M14
      10
    • W1200
      2
    • M1014
      2
    • Dragunov
      8
    • M40a3
      12
    • M21
      6
    • Barrett M107
      15
    • Remington 700
      4
    • AK74u
      8
    • MP5
      24
    • P90
      32
    • Skorpion
      9
    • Uzi
      1
    • M249 SAW
      6
    • M60e4
      3
    • RPD
      16
  2. 2. Secondary

• Colt .45
      48
    • Desert Eagle
      247
    • M9
      38
    • USP .45
      58
  3. 3. Perk 1

• Bomb Squad
      11
    • C4
      17
    • Claymore
      67
    • RPG-7
      20
    • Special Grenades x 3
      30
    • Bandolier
      101
    • Frag x 3
      104
    • Grip
      19
    • Grenade launcher
      22
  4. 4. Perk 2

• Juggernaut
      39
    • Sleight of Hand
      29
    • Sonic Boom
      8
    • Stopping Power
      182
    • Double Tap
      29
    • UAV Jammer
      70
    • Overkill
      34
  5. 5. Perk 3

• Deep Impact
      145
    • Extreme Conditioning
      22
    • Last Stand
      26
    • Martyrdom
      65
    • Steady Aim
      61
    • Dead Silence
      54
    • Iron Lungs
      18

Anbefalte innlegg

Mitt favoritt våpen er helt klart M-16 med Stoping Power og Steady Aim.

Klarte 142 kills og 23 deaths i en runde med våpenet. (HQ på Shipment)

Har en K/D Ratio på 1.83, og en killing streak på 28

Er på min tredje "Prestige mode" (Rank 50), og ser frem til å begynne på min fjerde.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er på min tredje "Prestige mode" (Rank 50), og ser frem til å begynne på min fjerde.

WTF... er det mer en 1 runde med presteige mode... *blast*

Lenke til kommentar

WTF... er det mer en 1 runde med presteige mode... *blast*

Det er 10 Prestige mode Levler, hvor hver av dem består av 55 Rank-levler (56 om du teller med levelen fra Commander til Level 1)

Lenke til kommentar

Beste setup på maps med mye cover, små korridorer og lite åpne områder er utvilsomt Mp5 (med red dot eller silencer) med Bandolier, UAV jammer og Extreme conditioning.

Resultatet er at du er usynlig på radar, kjapp med tilnærmet evig sprint, og kan skyte fra hofta rett etter at du er ferdig å sprinte ettersom SMG dras raskere opp enn vanlige våpen. Dette gir deg et fint fotrinn om du har gode reaksjonsevner, og fungerer kjempebra siden alle får tunnelsyn når UAV popper opp på radar.

Builden fungerer henholdsvis fint på hardcore også, men der er det vel strengt talt best å kjøre G3 eller M14 uansett.

Edit: Skal derimot nevnes at på Vacant (mappet inne i den kontorbygningen) er den morsomste kombinasjonen automathagle med 3x frag, sonic boom og martyrdom. Denne kombinasjonen lar deg løpe som en barbar inn i grupper av fiender etter å ha spammet ut dine tre granater, så ta med deg et par med hagla før du dreper et par til med martyrdom. Dette er alt gjort enklere av at sonic boom utvider rekkevidden på eksplosjonene dine med omtrent en tredjedel, noe som også påvirker martyrdom. Ekstremt morsomt å håve inn 40 kills (og sannsynligvis omtrent like mange deaths) på en runde vacant, for så å høre svært sinte brite hyle ut i sinne. Great success.

Endret av Boheme Netter
Lenke til kommentar
Ekstremt morsomt å håve inn 40 kills (og sannsynligvis omtrent like mange deaths) på en runde vacant, for så å høre svært sinte brite hyle ut i sinne. Great success.

Personlig synes jeg alle runder med under 2 i K/D er rass, men... tydelig at alle ikke bryr seg så veldig mye om slikt.

Lenke til kommentar
Edit: Skal derimot nevnes at på Vacant (mappet inne i den kontorbygningen) er den morsomste kombinasjonen automathagle med 3x frag, sonic boom og martyrdom. Denne kombinasjonen lar deg løpe som en barbar inn i grupper av fiender etter å ha spammet ut dine tre granater, så ta med deg et par med hagla før du dreper et par til med martyrdom. Dette er alt gjort enklere av at sonic boom utvider rekkevidden på eksplosjonene dine med omtrent en tredjedel, noe som også påvirker martyrdom. Ekstremt morsomt å håve inn 40 kills (og sannsynligvis omtrent like mange deaths) på en runde vacant, for så å høre svært sinte brite hyle ut i sinne. Great success.

heeeheeehhh drittgøy da, skal kanskje teeste en dag snart, gdot tips :thumbup:

Lenke til kommentar
Ekstremt morsomt å håve inn 40 kills (og sannsynligvis omtrent like mange deaths) på en runde vacant, for så å høre svært sinte brite hyle ut i sinne. Great success.

Personlig synes jeg alle runder med under 2 i K/D er rass, men... tydelig at alle ikke bryr seg så veldig mye om slikt.

Takke meg til morro enn å bare farme kill/death ratio med de beste våpnene :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...