Gå til innhold

Diskusjon omkring våpen og perks i Call of Duty 4


Favorittvåpen og perk?  

391 stemmer

  1. 1. Primary

    • AK-47
      46
    • G3
      31
    • M4
      75
    • M16
      48
    • G36C
      32
    • MP44
      1
    • M14
      10
    • W1200
      2
    • M1014
      2
    • Dragunov
      8
    • M40a3
      12
    • M21
      6
    • Barrett M107
      15
    • Remington 700
      4
    • AK74u
      8
    • MP5
      24
    • P90
      32
    • Skorpion
      9
    • Uzi
      1
    • M249 SAW
      6
    • M60e4
      3
    • RPD
      16
  2. 2. Secondary

    • Colt .45
      48
    • Desert Eagle
      247
    • M9
      38
    • USP .45
      58
  3. 3. Perk 1

    • Bomb Squad
      11
    • C4
      17
    • Claymore
      67
    • RPG-7
      20
    • Special Grenades x 3
      30
    • Bandolier
      101
    • Frag x 3
      104
    • Grip
      19
    • Grenade launcher
      22
  4. 4. Perk 2

    • Juggernaut
      39
    • Sleight of Hand
      29
    • Sonic Boom
      8
    • Stopping Power
      182
    • Double Tap
      29
    • UAV Jammer
      70
    • Overkill
      34
  5. 5. Perk 3

    • Deep Impact
      145
    • Extreme Conditioning
      22
    • Last Stand
      26
    • Martyrdom
      65
    • Steady Aim
      61
    • Dead Silence
      54
    • Iron Lungs
      18


Anbefalte innlegg

Hadde det bare vært slik at Martyrdom bare slapp en granat hvis du hadde en på deg, hadde alt vært fryd og gammen. Altså hvis du har brukt granaten, vil det heller ikke bli sluppet noen når du dør. Tror det var en annen her som fåreslo det og det var egentlig en jævlig god idè. Rart dem ikke gjorde det på den måten.

 

Da synes jeg i så fall man måtte starte med 2 granater. Tror for så vidt uansett martyrdom ville blitt ganske "underpowered" i så tilfelle. Miste muligheten for kaste granat om man vil bruke martyrdom-perken? Meh, ganske dårlig trade-off.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Klart det er en dårlig trade-off, men det hadde i det minste gjort ting litt mer fair.

At noen på magisk kan vis drite ut en granat,millisekundet før lukkemuskelen slutter å fungere, er det som dreper bittelitt av morroa med COD4 online.

 

Virker mer som sutring på meg. Kanskje martyrdom-brukerne springer rundt med en "armert" granat i hånda, som de mister når de blir drept. Høres det mer realistisk ut da? Synes ikke det er mindre fair å bli drept av martyrdom, enn å bli drept av en som skyter på måfå gjennom veggen med deep impact...

Endret av bjeil
Lenke til kommentar

Favoritt våpen :

 

1. Kniven

2. M16 med dubbletap og deep impact.

 

Spørs litt på hvem jeg spiller med såklart.. Er det en gjeng med nutube'ere så er jeg glad i clays og så lokke dem inn i det + en p90 og KNIVEN !

 

Edit: Men det blir morro og se hvordan det blir med begrenset perks og våpen på clan-matcher.. så må vel legge seg i trening med våpen som er lov og perks man får lov å bruke. Det blir vel bare perks som stopping power og bandolier egentlig.. ingen tube(har forresten aldri prøvd den) ingen p90 osv

 

Mest morsomt er det i alle fall å spille på servere der det ikke er så mange med tuben, p90, martyrdom og det greiene der. Virker som det er flere fornøyde spillere og flere poeng for alle involvert.

Endret av Cri
Lenke til kommentar
Klart det er en dårlig trade-off, men det hadde i det minste gjort ting litt mer fair.

At noen på magisk kan vis drite ut en granat,millisekundet før lukkemuskelen slutter å fungere, er det som dreper bittelitt av morroa med COD4 online.

 

Virker mer som sutring på meg. Kanskje martyrdom-brukerne springer rundt med en "armert" granat i hånda, som de mister når de blir drept. Høres det mer realistisk ut da? Synes ikke det er mindre fair å bli drept av martyrdom, enn å bli drept av en som skyter på måfå gjennom veggen med deep impact...

 

Sutring? Eller som NiXx enda bedre beskriver det "whine!"...

Kall det hva dere vil for mitt vedkommende, men det er uansett en ting i spillet som irriterer meg.

 

Teorien om at man springer rundt med en armert granat i hånden, samtidig som man fyrer løs med maskingevær, hagle, rpg? Den var vel like vanntett som forklaringene til vannverksjefen etter beskyldningene om underslag på 68 millioner.

 

" Så trenger man jo for satan ikke å sto 2meter unna fienden når man skal drepe han heller da, eller er dere så "skilla" at dere MÅ spraye?"

 

Faen, prøver du å si at det bare er jeg som møter fiender i ganger, trapper, rundt hjørner, kommende opp av stiger eller som jeg har hatt muligheten til å knive?

Si ifra dersom dette stemmer, så leverer jeg inn spillet og ber om en kopi som virker.

Lenke til kommentar

Uansett om du kniver noen så har du fortsatt nok tid til å komme unna, med mindre du løper rundt med LMG 24/7.

 

Bruk MP5 eller en lett assault rifle, så skal du se at martyrdom er enkelt å komme unna, og så klart kan de ligge rett rundt et hjørne osv, men folk her klager jo som om de bare blir drept av martyrdom.

 

 

å komme unna martyrdom på hardcore er litt vanskligere derimot..

Lenke til kommentar
ontopic: martyrdom plager meg ikke i det hele tatt.

Skulle du ha vært ontopic, så hadde du sagt hvilket våpen du favoriserer. For min del er det utvilsomt M14 med Stopping Power. Meget effektivt på middels til lang avstand. Ikke særlig bra når man er to meter unna fienden, men de kampene taper jeg som regel uansett. Jeg kommer aldri til hoppe rundt som en idiot for så å hive meg ned på bakken mens jeg hele tiden spyr ut kuler.

Lenke til kommentar
du sa jo akkurat at du ikke hadde live gold i en annen tråd?

 

Spilte 1on1 på Xbox'en til en kompis.

 

Det er fler våpen å velge mellom når man spiller over Live, og ikke fler på samme maskin?

 

Du kan lage dine egne classes, altså lage profiler hvor du kan velge våpen og perks selv.

Lenke til kommentar

Er på min 5 prestige nå, og m4 og m16 med stopping power er utrolig konge. Ak47 fenger også utrolig mye når du får på red dot sight på baner der det er mye close combat. Crash f.eks. Tar litt tid å venne seg til det men når du gjør det er den utrolig treffsikker, også på langt hold hvis du skyter i burst.

 

BTW: Jeg leste på spillmagasinet at man kunne finne ut om man har den 360en som har en ny prosessor og et nytt kjølesystem. link noen som vet hvor det klistremerket står som man kan sjekke hvilken versjon? Byttet inn den gamle 360 inn mot Elite nå på EB. Var vel forrige tirsdag så burde jo være den falcon. Takk for svar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...