Gå til innhold

Morsomme spill for X3100

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte en Lenovo C3000 N100, den hadde et geforce go 7300. Det kunne spille Hl2 og portal helt greit, men maskina var skikkelig lavkvalitet, og jeg kommer aldri til å kjøpe en sånn type maskin igjen.

Jeg byttet den til en Thinkpad R61i, som har et Intel GMA x3100, selv om de scorer nesten likt i 3dmark01, så sliter den nye med portalene i portal, og jeg mistenker driveren, for rent "hestekraftmessig" er dette kortet nesten likt et Radeon x1250 (det er faktisk raskere i bf2), som ligger rett over geforce 7300. Men intel burde sparke de som lager driverne, og heller ansette noen nye som vet hva de "driver"(hehe ;P) med.

Men til poenget: Vet dere om noen spill som er bra som jeg kan ha på maskina når jeg er ute og reiser o.l. Jeg liker det aller meste av spill: FPS, RTS, RPG osv. Bare tips til morsomme spill som ser greie ut grafisk, og kan spilles på: 1.5ghz c2d, 2gb ram, X3100, 120gb hdd, wxga skjerm. Spilelt burde ha wide-støtte, men det er ikke noe krav.

Spill jeg "vet funker": Starcraft, BF1942, Half life, cs cz (css funker greit), HL2 (funker greit), Settlers-serien, portals (sliter med portal-rendering.

"Enlighten me"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...