ZitHless Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Jeg bare lurer på hvordan man blokere sider på internet explorer sånn at f.eks når man går in på vg.no så kommer det bare opp at han ikke finner vg.no eller noe sånt. noen som har peil hvordan man gjør sånt? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Det går nok ikke an via IE uten noe ekstra programvare. Jeg vet ikke hvilken programvare det skulle være da men... Vet det går an å sette en allow eller en block list i Opera om det skulle være til noen nytte... :| Lenke til kommentar
Maelwedd Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Dette får du lett til ved å bruke host-file, og som da er uavhengig av nettleser, og som fungerer på de fleste (alle?) OS. Se mer informasjon her . Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Ok, unnskyld for mitt feilaktige svar, da vet jeg hva jeg skal se på når jeg kommer på jobb på mandag.. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Denne tråden var feilpostet og flyttes til Programvare. Lenke til kommentar
ZitHless Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Dette får du lett til ved å bruke host-file, og som da er uavhengig av nettleser, og som fungerer på de fleste (alle?) OS.Se mer informasjon her . ja dæsken, de verka kjempebra! har blokkert iskole.net hos gamlingan! tacker sä mycket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå