Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bil til 30-35000?


Joachimen

Anbefalte innlegg

[Hei!

 

Jeg kjører Mazda 323F 97 mod siden 2001. bil har kjørt 200000 den var oprinlig demobil , kjørt stortsett i Oslo med mye salting. Siden 2001 har jeg kun byttet 2 ganger registerreime, 2 ganger bremseklosser og en gang bateri. kjøre lengde ca 25000 km/ år. Billig forskring 2300 kr delkasko. Mazda er knall kvalitet. Har du lyst på mer status bil da må du regne med mye reperasjoner.

 

Lykke til!

post-140156-1195158662_thumb.jpg

post-140156-1195158822_thumb.jpg

Endret av haada
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sunnyen er blitt for liten og så vurderer du golf? Er en golf så mye større da? Hva er det du trenger mer plass til, deg selv, passasjerer eller last?

 

Golf er ikke noe alternativ, men jo - den er større ;). Sunnyen er bare 3 dørs med minimal plass bak. Trenger plass til både passasjerer og last. Men lasten kan taes med henger så trenger feks noe som kan dra hengeren.

Lenke til kommentar

Det som gjelder ved alle bilkjøp er hvordan bilen er behandlet av forrige eier(e)!

Å anbefale at man skal holde seg unna franske/tyske/engelske etc er bare tull!

Har kun eid 4 biler i mitt liv,men alle var biler som folk sa jeg måtte holde meg unna,har ikke pr.dags dato hatt noen problemer med bilene mine(94 Jeep Wrangler 4.0 -93 Jeep ZJ 5.2 -Ford Mondeo 2.5 -Hummer H1 6.5).

Er bilen tatt vare på og du fortsetter å ta vare på den så er det det viktigste.

Sjekk bilen før du kjøper(NAF test eks).

 

Mondeoen min kjøpte jeg for 25k,kjempebil,god plass,behagelig og god stand + bra drag.

Mye fint du kan finne til 30-35k hvis du leter litt på nett.

 

Lykke til :thumbup:

Endret av 97H1
Lenke til kommentar
Det som gjelder ved alle bilkjøp er hvordan bilen er behandlet av forrige eier(e)!

Å anbefale at man skal holde seg unna franske/tyske/engelske etc er bare tull!

Har kun eid 4 biler i mitt liv,men alle var biler som folk sa jeg måtte holde meg unna,har ikke pr.dags dato hatt noen problemer med bilene mine(94 Jeep Wrangler 4.0 -93 Jeep ZJ 5.2 -Ford Mondeo 2.5 -Hummer H1 6.5).

Er bilen tatt vare på og du fortsetter å ta vare på den så er det det viktigste.

Sjekk bilen før du kjøper(NAF test eks).

 

Mondeoen min kjøpte jeg for 25k,kjempebil,god plass,behagelig og god stand + bra drag.

Mye fint du kan finne til 30-35k hvis du leter litt på nett.

 

Lykke til :thumbup:

 

Takk skal du ha! Jeg også har ment dette lenge, "fordi toyotaen han hadde var en eneste stor feil" så tilsier ikke det at hele sullamitten er det, spørs helt bruk og vedlikehold!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...