Raste Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Hallo Jeg lurer på om det går ann å koble seg opp med PSP til PS3? Sånn at jeg kan spille de spillene osv på PSPen, jeg har hørt om noe sånt. Så vis noen viste noe om dette hadde det vært supert Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Ja, du kan koble dem sammen. Men du kan bare spille PS spill og ikke vanlige PS3 Demoer/Spill. PS spill kan du laste ned fra PSN for rundt 40,- Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Hva kan jeg gjøre med PSP tilkoblet til PS3? Noen kule ting? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Du kan skru den av/på, og du kan få tilgang til alt av media du har på PS3en. Video, bilder, musikk, etc. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) PS1 spill kan ikke spilles på PSP fra PS3, du må legge inn PS1 spillene på minnekortet til PSP og spille dem derfra. Men med remote play får du tilgang til bilder, musikk og video som er lagret på PS3, du kan også bruke nettleseren til PS3 og surfe på PS store. Du får også tilgang til media servere som du har koblet PS3 til. Endret 11. november 2007 av Tom-i-hue Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå