Hotel Papa Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) XXL har et tilbud på en pakke med telemarksski nå! http://www.xxl.no/xxl_templates/Produkt.aspx?id=53374 4000kr for Rossignol Viper X ski Garmont Evo Dame/Herre Rotefella Chili med 10mm plate Skal lære med telemark i år, har aldri stått på det. Lurte på om dette var noe å gå for? Har stått en del på snowboard, og har tenkt å gå over til telemark sånn at jeg kan gå på litt lengre turer i fjellet osv. Noen som har erfaring med utstyret i denne pakken? Viser det seg å være en bra newbie pakke så drar jeg til XXL og kjøper den i morgen. Endret 11. november 2007 av EvenruD Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Noen som kanskje vet om et norsk alpint forum hvis jeg kan spørre? Lenke til kommentar
havfal Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Bindingene er veldig gode. Av sko foretrekker jeg Crispi eller Scarpa, og skiene virker greie. Tror den pakken er et godt kjøp. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Akkurat det jeg trengte å høre! Drar nok innom en tur og ser på de i morra.. Trenger vel ikke det beste utstyret det første året, og de støvlene var av en "brede" typen. Passer bra siden jeg har ganske store føtter Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Da var skiene i hus. Støvlene virket veldig deilige, og satt ganske bra. Så nå kan snøen bare komme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå