-Jungeldyret Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 JA!! Endelig snør det i Oslo! Nå kan det bli deilig vinter, la tryvann/varing åpne! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Pokker Det er jævlig å gå med Aftenposten når det er snø på bakken. Håper heller bare det blir minusgrader så de kan lage snø selv i Tryvann. Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 aaaaaaaaa tuller du? :O Da blir det vel snart snø her og! Kan godt vente noen uker til syns jeg Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Åh! Gleder meg så uendelig mye til tryvann åpner! Håper det skjert fort som fy, og at det vil bli en lang og bra sesong! Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Er ikke noe gøy med snø i år Ikke en eneste snowboard tur blir det på meg Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Er ikke noe gøy med snø i år Ikke en eneste snowboard tur blir det på meg Brukket beinet eller no? Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Kan nesten ikke kalle snø, er nesten ingenting. Men en start, ja. edit: Endret 11. november 2007 av nils2911 Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Huff:( Jaja jeg håper fortsatt at dere søringer får en snøfri jul Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Er ikke noe gøy med snø i år Ikke en eneste snowboard tur blir det på meg Brukket beinet eller no? Gravid Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Er ikke noe gøy med snø i år Ikke en eneste snowboard tur blir det på meg Brukket beinet eller no? Gravid Haha greit, hadde jeg faktisk ikke gjetta Gratulerer da Lenke til kommentar
Olum Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Er ikke noe gøy med snø i år Ikke en eneste snowboard tur blir det på meg Brukket beinet eller no? Gravid Haha greit, hadde jeg faktisk ikke gjetta Gratulerer da Det er ikke så vanlig, så det er ikke noe man bare gjetter helt uten vidre. Gratulerer Flaskepost ^^ Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Takk dere Er bare nå når jeg føler meg dårlig at jeg syns det er skikkelig urettferdig. Samboeren min kan jo, men ikke jeg! Får ikke lovt til å klarte i trær heller. Jeg som er så leken av meg. haha. Men jeg gleder meg til å ake i snøen faktisk! Må finne noen fine akebakker her i nærheten Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Du får glede deg til graviditeten er over og du kan la husbonden sitte hjemme på barnevakt mens du suser nedover bakkene Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hahahahhaha. Det er derfor man har besteforeldre Jeg kan jo ikke dra i bakken alene, det er jo ikke noe gøy, så er det han som "trener" meg. Han er kjempe flink og jeg bare faller. Men gøy like vel i dag falt det noen snøkorn her og, så vidt det var Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hahahahhaha. Det er derfor man har besteforeldre Jeg kan jo ikke dra i bakken alene, det er jo ikke noe gøy, så er det han som "trener" meg. Han er kjempe flink og jeg bare faller. Men gøy like vel i dag falt det noen snøkorn her og, så vidt det var Gjorde det i moss også, men hvor blir det av den "onklige første snødagen"? Den dagen med 10 cm ny og kram snø. Den venter jeg på. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hahahahhaha. Det er derfor man har besteforeldre Jeg kan jo ikke dra i bakken alene, det er jo ikke noe gøy, så er det han som "trener" meg. Han er kjempe flink og jeg bare faller. Men gøy like vel i dag falt det noen snøkorn her og, så vidt det var Gjorde det i moss også, men hvor blir det av den "onklige første snødagen"? Den dagen med 10 cm ny og kram snø. Den venter jeg på. Den har kommet! -13 grader i dag^^ Alta ftw Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Begynte å snø her idag og, begynte nesten å grine. Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Gjorde det i moss også, men hvor blir det av den "onklige første snødagen"?Den dagen med 10 cm ny og kram snø. Den venter jeg på. Tror jeg nok det gjorde siden jeg ikke er så langt fra Moss Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 !De sa på nyhetene at Tryvann mest sannsynlig vil åpne innen ikke så alt for lang tid! Lenke til kommentar
IndR Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Tryvann åpner til helga tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå