Raedon Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Hei, er på jakt etter en CRT skjerm, men det er ikke så mange å velge imellom.. noen som vet om noen som funker bra til spilling.. Takk for alle svar Lenke til kommentar
VillKusseSladden Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Hvorfor vil du ha CRT? Lenke til kommentar
Raedon Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Hvorfor vil du ha CRT? 0 ms, ikke mange LCD som støtter 120 hz.. det gjør de aller fleste CRT.. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Jeg tror de nye LCD skjermene er likegod til å spille på, selv om jeg fortsatt har en knall 19" CRT men blir et bytte til LCD til meg også nå ettersom at jeg har sluttet å spille. Lenke til kommentar
Boye Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Samsung SyncMaster 1100MB 21" CRT skal være veldig god, men denne er plutselig blitt veldig dyr (til å være CRT) på nesten 4000kr. Dessverre. Multicom pleide å ha CRT skjermer, men som du sier, det har blitt færre forhandlere å velge mellom som selger CRT for tiden. Hadde nesten vurdert bruktmarkedet og gått etter en Eizo T965 igjen. Noen skjermer har en slags innebygget "brukskompensering" som kan være praktisk hvis skjermen først er brukt noen tusen timer. Lenke til kommentar
Raedon Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 SHG har jo en skjerm, denne her.. PC express har også noen her er en 17" også noen som har noen erfaringer med disse eller, vet hvordan som funker best? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Stort sett alle CRT skjermer de selger idag gode. Jeg ville holdt meg unna SHG de får veldig mye dritt fra kunder her på forumet. PCexpress har jeg aldri hørt om og derfor skal jeg heller ikke uttale meg om dem. Lenke til kommentar
Raedon Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Stort sett alle CRT skjermer de selger idag gode. Jeg ville holdt meg unna SHG de får veldig mye dritt fra kunder her på forumet. PCexpress har jeg aldri hørt om og derfor skal jeg heller ikke uttale meg om dem. Tusen takk for sverene Lenke til kommentar
Fre_ZZe Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Stort sett alle CRT skjermer de selger idag gode. Jeg ville holdt meg unna SHG de får veldig mye dritt fra kunder her på forumet. PCexpress har jeg aldri hørt om og derfor skal jeg heller ikke uttale meg om dem. Jeg bestillte meg en ny Samsung Syncmaster LCD 245B fra shg forrige mandag. Fikk den i posten på fredag, er veldig fornøyd med både pris, pakke/pakking og pakkesporing fra shg. Bare så det er sagt. Nå er min 19" CRT til salgs så om du vil ha den Radeeon så skal du får den BILLIG! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå