ratm Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 Har lenge vært nysgjerring på å prøve Linux. kan noen nevne de beste fordelene for meg fra å skifte fra win xp? Lenke til kommentar
civili Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 JA, jeg skal fortelle deg. Linux er bra for helsa, norse forskere har bevist at 10 timer med XP tilsvarer en halv time med linux. Arbeidet går 10^89 ganger fortere. Linux er også utstyrt med et forsvarssystem mot inntrengere fra afghanistan og øst-europa. Den forsvarer HELE nabolaget ditt. Sant nok har polske forskere motbevist det sistnevnte, men likevel er det ennå usikkert om de har rett. Linux kan lage ekte penger som deretter kommer ut av floppy stasjonen. XP kan ikke det. Linux forstørrer skjermen din med 3 tommer. Den gjør også brenneren din 39 ganger raskere. Prossesoren`s temperatur synker til -32 grader. Dessuten er du føkka i hue hvis du ikke kjører Linux. ( det har pakistanske forskere bevist) GO FUCK YO MAMMA. Det finnes større problemer her i verden enn om du skal velge Linux eller XP. Krig i Afghanistan, sult i afrika , fattigdom andre steder..Og her kommer RATM og lager et problem ut av om han skal bruke Linux eller Finux. Gå og heng deg selv. Hilsen Civili og Stian (spillegal foreva) Lenke til kommentar
joker Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 Linux er gratis. Linux er mere stabilt. Men det er en del vanskligere og starte med De fleste spill og applikasjoner virker ikke på linux (men du utrolig mye aplikasjoner gratis på nett som gjør det samme (og ofte mere)). Jeg anbefaler deg og prøve med dual boot jeg xp + linux .. :smile: ta og prøv mandrake den er enkel..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå