HowCome Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Hei! Jeg kjøpte meg en ny Xbox 360 her på fredag, sammen med Call of Duty 4. Jeg startet å spille online nesten med en gang, men har en Gamerscore på bare 90... Hvordan får jeg mer Gamerscore? Kan jeg få Gamerscore ved å spille online, eller må jeg runne oppdrag offline for å få den opp? Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Ulike spill har ulike achievements. Vet ikke hvordan det er på COD4 men regner med att du kan få en del poeng på Single Player modusen. Lenke til kommentar
HowCome Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Nettopp... men for å få bra Gamerscore ved å spille online, går det da ut på f.eks. å bare ha bra ranking med kill/death statistikk, eller går det på andre områder? Jeg får opp "Achievement" unlocked i Singe Player modus, men har aldri fått opp dette i online, selv om jeg f.eks. har fått oppgradert våpen etc.. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Søk på spillet du spiller og Achivements list i google og du vil finne oversikt over alle Achivements du kan få i det spillet. De fleste har gått bort fra online achivements, så det er helt klart mest i singleplayer du bør prøve å få poengsummen din opp. Nå er det ikke unormalt at det tar litt tid å bygge opp summen, og det er ikke gjort på en helg å skaffe sine første 1000 stort sett. Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Du kan sjekke ut denne og denne for å finne ut hva du må gjøre for å låse opp achievements. Her kan du se hva du må gjøre i CoD4. Lenke til kommentar
Jaqu711 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Gå inn på "Played Games". Der kan du se hva du får achievments for og hvor mye Gamescore du får for dem. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Irriterende med de som skriver Secret frem til du har åpnet dem da, men man har flere muligheter ja. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Hei! Jeg kjøpte meg en ny Xbox 360 her på fredag, sammen med Call of Duty 4. Jeg startet å spille online nesten med en gang, men har en Gamerscore på bare 90... Hvordan får jeg mer Gamerscore? Kan jeg få Gamerscore ved å spille online, eller må jeg runne oppdrag offline for å få den opp? I Call of Duty 4 er alle achievments lagt til singelplayer delen, så du vil nok ikke få gamerscore om du kun spiller online Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå