Gå til innhold

Hvordan få Gamerscore?

HowCome

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg kjøpte meg en ny Xbox 360 her på fredag, sammen med Call of Duty 4. Jeg startet å spille online nesten med en gang, men har en Gamerscore på bare 90... :blush:

Hvordan får jeg mer Gamerscore? Kan jeg få Gamerscore ved å spille online, eller må jeg runne oppdrag offline for å få den opp?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nettopp... men for å få bra Gamerscore ved å spille online, går det da ut på f.eks. å bare ha bra ranking med kill/death statistikk, eller går det på andre områder?

Jeg får opp "Achievement" unlocked i Singe Player modus, men har aldri fått opp dette i online, selv om jeg f.eks. har fått oppgradert våpen etc..

Lenke til kommentar

Søk på spillet du spiller og Achivements list i google og du vil finne oversikt over alle Achivements du kan få i det spillet.

De fleste har gått bort fra online achivements, så det er helt klart mest i singleplayer du bør prøve å få poengsummen din opp.

Nå er det ikke unormalt at det tar litt tid å bygge opp summen, og det er ikke gjort på en helg å skaffe sine første 1000 stort sett.

Lenke til kommentar
Hei!

Jeg kjøpte meg en ny Xbox 360 her på fredag, sammen med Call of Duty 4. Jeg startet å spille online nesten med en gang, men har en Gamerscore på bare 90... :blush:

Hvordan får jeg mer Gamerscore? Kan jeg få Gamerscore ved å spille online, eller må jeg runne oppdrag offline for å få den opp?

I Call of Duty 4 er alle achievments lagt til singelplayer delen, så du vil nok ikke få gamerscore om du kun spiller online ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...