Gå til innhold

Open with feil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har vært i din situasjon med lite tid fram mot tentamen og eksamen mange ganger. Det er ingengrunn til å spamme forumet.

Har ikke Visa her, så skal ikke si 100% sikkert hvordan du gjør det, men det er en mulighet i windows XP i alle fall om du går inn på legg til fjern programmer. Der har du en mulighet å sette fil assasiasjonene tilbake til windows standard. Mulig du kan gå på min datamaskin, verktøy -> mappealternativer -> filtyper også...

Lenke til kommentar

Jeg kan like godt skriver her som jeg skrev i en annen tråd. Her er hendelses forløpet:

vet jeg ikke skal poste her. Men siden jeg fikk respons så må jeg nesten svare.

Her er hele problemet mitt.

Jeg skulle starte en exe fil. Jeg trykket på Open With. For å finne ut hva som skjedde trykket jeg på internett.

I det jeg trykket på internett kom det et lite blink på skrive bordet og nesten alle filene fikk et internett icon, i en liten hvit 4kant. Når jeg starter et program åpner internett seg og kommer download. Jeg tenkte jaja, kan vell alltids download. Download tar under 1 sekund og det kommer det samme neste gang jeg skal prøve å starte det igjen.

Jeg restarter PC-en og håper på at det skal fikse seg av seg selv. Men nei.

Jeg starter maskinen og ingen av de vanlige filene som er på oppgavelinjen åpner seg.

Jeg trykker på open with på VentriloMIX og trykker på den samme tingen inni programfiler og VentriloMIX. Jeg får åpnet dette programet.

Jeg springer opp til denne datamaskinen og logger på diskusjon.no for å få hjelp.

Jeg tar med meg den bærbare PC-en og sitter nå her å skriver og håper indelig at jeg skal få hjelp.

Windows versionen jeg bruker er Windows Vista 32bit, bussines edition, Norsk version. Genuin fra HP

Lenke til kommentar

Hva prøver du å oppnå med caps lock?

Altså, hadde du prøvd noe av det jeg har skrevet til deg, så hadde du nok kommet vidre, ellers går det jo også å lete på MS sine sider. Det er kan knappt regnes som et problem engang, det er bare litt innsats og kunnskap som skal til så er dette løst. Har ikke MS en support telefon? de hadde sikkert klart å hjulpet deg relativt raskt. Jeg synes bare å formatere er å gå i rundt problemet, hva når dette skjer nestegang da? skal du formatere da også ? :|

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...