TheRealL Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Jeg spilte Team Fortress 2, så var det den iriterende skjermkablen som lå over skrivebordet, jeg skrudde den ut og la den bak bordet. Når jeg skrudde den in igjen, Ikke noe bilde. Jeg har prøvd det meste, alt fra skru av alt og vent 30 sek, restarte, forandre DVI til VGA, Og Skjermen er ikke problemet, jeg ser BIOS Starte opp med de vanlige meldingene, så kommer Vista loading saken, Den fortsetter men når jeg når Login Vinduet er det 100% Svart Skjerm. Noen ideer? Lenke til kommentar
ArcTerjus Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Vet ikke om dette fungerer i vista. Men F8 menyen i oppstarten av xp vil inneholde VGA modus. Som er 640x480 oppløsning. Vil du få denne oppløsningen i Vista? Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Eller prova att laste in "last known working configuration" eller ved det nu heter.. Lenke til kommentar
Ashmantle Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Har skjermkortet ditt flere DVI utganger? prøv en annen, for windows liker å mikse på dem i ny og ne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå