Martin-sama Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Hei! Etter et halvt år borte fra treningsstudio begynner jeg å lengte tilbake til trening. Treningssenter frister ikke noe særlig, har mer lyst til å begynne på en sport som kan være god trening. Har tidligere gått på fotball og Tae Kwon-do, nå har jeg lyst til å prøve noe nytt. Jeg er ganske stor og kunne tenkt meg å utnytte det for en gang skyld, følte ikke at de sportene jeg gikk på gjorde det. Jeg bor i Tønsberg, så det er begrenset med klubber og aktiviteter. Det er 2 interessante muligheter, vi har bryting og rugby. Noen her som har erfaring med disse idrettene? Kom gjerne med andre forslag også Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Har du stor kroppsbygning passer nok rugby eller bryting perfekt.. Har hørt at rugby er moro, bare kjør på og se om det er noe for deg:) Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Har nokså stor kroppsbygning ja. Lurer på om jeg skal kontakte brytingklubbing i byen for litt info. Så ut som rugby-laget i byen hadde ganske dumt plassert treningsbane i forhold til der jeg bor.. Lenke til kommentar
Herr_Klovn Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Jibbing er artig! Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Hehe, der fikk jeg meg en ganske god latter! Du skulle bare visst hvor lite egnet jeg er til Jibbing! Syntes det ser artig ut, men jeg og ski er ikke akkurat bestevenner. Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Ta det som en utfordring! Hehe, dette høres teit ut, men enhjulssykling er faktisk veldig gøy og utfordrende. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 trampett! eller turn.. går selv på trampett var veldig skeptisk til etter jeg hadde testa det, bare finn ut hvor det er og når det er! GÅ! se om du blir skuffa eller overasket.. det beste tipset er vel bare ogprøve mye og se hva du liker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå