Kake24 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Jeg skal kjøpe en ny mus i gave og valget står mellom Microsoft Wireless Laser Mouse 5000 og Microsoft Wireless Optical Mouse 3000. Bør jeg velge laser eller optisk? Musen skal brukes til kontorarbeid og noe FPS spilling. Endret 20. november 2007 av Kake24 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Jeg skal kjøpe en ny mus i gave og valget står mellom Microsoft Wireless Laser Mouse 5000 og Microsoft Wireless Optical Mouse 3000. Bør jeg velge laser eller optisk? Musen skal brukes til kontorarbeid og noe FPS spilling. Det velger du vel selv, men jeg liker mus med tråd, bare at den har laser også (under musa) Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Så laser og optisk er like bra til f.eks spilling? Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Så laser og optisk er like bra til f.eks spilling? Vet ikke hvor godt trådløse mus egner seg til spilling, og laser mus kan "skippe" dvs. ikke klare å lese underlaget fort nok om du er en hardcore fps gamer. Må det være microsoft nødvendigvis? Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Da kjøper jeg den optiske selv om han ikke er en hardcore gamer. Takk for hjelpen Han har en eldre mus som har samme formen som disse to som jeg linket til (jeg har ikke funnet flere), men denne har nå begynt å bli veldig ødelagt. Derfor ønsker han seg en ny mus som er lik sin gamle. Han spiller ikke mye så det går sikkert greit med en trådløs mus. Endret 15. november 2007 av Kake24 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå