Gå til innhold

Verkstedet finner ikke feilen. Bytte til ny telefon?

Robin1234

Anbefalte innlegg

Nå skal telefonen inn for 3. gang for å få konstatert samme feil før jeg kan få ny telefon.

Men hva gjør de når verkstedet de to første gangene ikke fant noen feil? Det står på servicekvitteringen "ingen feil funnet. SW oppgradert."

Vil de bli vanskelige når jeg vil ha ny telefon?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner. Da er det jo vanskelig å vise verkstedet hva som er galt, og da har de forsåvidt gitt deg 2 avhjelpsforsøk ved å gjøre en innsats og flashe telefonen. Ikke umulig at det kan kvalifisere til reklamasjon. Selv ville jeg dobbeltsjekket batterikontaktene før jeg leverte den inn igjen. Sitter det no dritt der som kan bryte strømmen er det bare å dra det vekk med en q-tip eller noe.

Men feilen er litt i grenseland. Det kan gå din vei, men det kan også avvises om verkstedet er helt superstrikse. Men jeg mener nå de har foretatt avhjelpsforsøk og på den måten godkjent det faktum at det finnes en feil, så jeg ville pushet hardt.

Lenke til kommentar
Skal se hva jeg får til. Butikken virket i alle fall samarbeidsvillig.

Ikke W880, nei. Vi snakker Nokia N73. Herregud for en møkkatelefon...

Skjønner..

Jeg har vært borti mange w880i med noe av det samme problemet. Tror problemet med den telefonen er at batteriet sitter litt løst slik at alt som skal til for at telefonen slår seg av er å legge den på bordet. Men dette er bare min teori :) Har aldri fått noe ordentlig svar på det.

Endret av Simen_M
Lenke til kommentar

Sjekk for møkk, skrap litt på batterikontaktene og kontaktene på telefonen, bøy ut kontaktene på telefonen om nødvendig (ikke knekk noe, det får du ikke igjen for :p ). Om kontaktene har fått seg en trøkk og blitt bøyd tilbake skal det ikke mer enn litt svak risting til før batteriet mister kontakten og skrur seg av.

Ingen vits i å flashe telefonen flere ganger, dette er en HW feil. Fortell det videre til verkstedet. Dette har vi sett før.

Lenke til kommentar
Hiv den i veggen og få på forsikringen

Det var lurt. Er ikke rart det blir dyrt med forsikring om dette er en almenn holdning til problemløsning.

"Huset mitt er sååå 2005, jeg setter fyr på det.."

"Bilen min går lavt på tomgang, jeg kjører den i grøfta.."

"Mobilen min skrur seg av innimellom, jeg kaster den i veggen.."

"Den blodtrimma TS-Xen min skar seg igjen, jeg lemper den i elva.."

Shall I continue? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...