zeox Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 kommer "UnrealEd" til å følge med på splinter cell når det kommer til pc? hadde vært litt artig å lage egne brett..... Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Er det ikke litt bedre å spørre Ubi soft istedet for her inne? Tror nok at utgiverne/utviklerne har litt mer peiling på det. Her inne vet nok folk omtrent like mye som det du gjør. Lenke til kommentar
bionicman Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Kan ikke zeox spørre her da? Sikkert noen andre som kanskje har litt info om det. Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Det er jo ikke ulovlig, men hva er oddsen? Lenke til kommentar
zeox Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 hehe!! det hadde jeg faktisk ikke tenkt på.... kanskje jeg skal gjøre det da! Lenke til kommentar
LekebiL Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 zeOx["]hehe!! det hadde jeg faktisk ikke tenkt på.... kanskje jeg skal gjøre det da! Du burde bytte avatar, animerte avatarer er ikke lov. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 hvorfor måtte du qoute meg pga det??? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 zeOx["]hvorfor måtte du qoute meg pga det??? kompulsiv quoting? Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 zeOx["]hehe!! det hadde jeg faktisk ikke tenkt på.... kanskje jeg skal gjøre det da! Nei, jeg skjønner godt at det er lettere å spørre på et sted man er kjent med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå