Richard`n Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Hei! Jeg prøver å logge inn på min router Zyxel Prestige 660, men da jeg skriver inn passord for å logge inn, jobber PC-en i 3-4 sekunder og går tilbake til innloggingssiden. Jeg har resatt routeren 3 ganger for så å prøve default passord som er 1234. Noen som har forslag til løsning? På forhånd takk Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 hm, hadde dette problemet tidligere da jeg hadde en 650. prøvd telnet? telnet://ip-adresse i kjør. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Har du Telenor? Isåafall så er ikke passordet 1234. Det er ingenting. Du bare trykker på log in uten å skrive noe inn i passordfeltet. Lenke til kommentar
Richard`n Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Har prøvd telnet også, men den heller godtar ikke passordet mitt. Jeg har forøvrig nextgentel, og i følge de er passordet 1234. Jeg har også prøvd 1000 andre tenkelige passord:) Flere forslag? Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 skriv inn password du har på online.no konto din. bruk administrator som login og password fra telenor prøv og gå på http://192.168.1.1/rom-0 (eller bytt ut ip'en med det routern har) får du en fil som den vil save så sende den til meg, så skal jeg finne ut password for deg. Lenke til kommentar
Richard`n Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Har ikke online.no konto, men en broadpark konto hos nextgentel. Når jeg logger inn får jeg bare spørsmål om passord, ikke brukernavn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå