dweebster23 Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 Vel jeg var dum nok til å kjøpe spillet på steam, fordi jeg ville ha det i KVELD Får denne feilmeldingen: Har også kjørt en sjekk av alle filene som er innstallert, får ingen feil der; Har reinstallert steam,cod, reinstallert det meste egentlig. Kanskje en kjent feilmelding? anbefaler deg å sjekke forumet til "call of duty series" på steampowered.com , ser ut som om det er flust m feilmeldinger når d gjelder cod4 ... det har vært dårlig pr for valve og steam (som urettmessig får d meste av peset) Lenke til kommentar
Nesredna Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Fant en tråd på gamer.no som løste problemet Kunne ikke kombinere norsk steam og cod4 :S Niiice Lenke til kommentar
dweebster23 Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 Det var begynnelsen! Jeg visste det!!! Lenke til kommentar
dweebster23 Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 Kan man ikke bare f.eks. lage en steam account i USA og etter det bruke en proxy server i USA, og på den måten få spillene til prisen de selges for i USA? Og uansett, 70 dollar er ikke mye for CoD 4. Det er 369 kroner. Jeg tror at de fleste steder selver CoD4 med høyere utsagspris enn det. I tillegg syntes jeg det er mye bedre å ha spillene på Steam, enn i cover. Det er mye letere å miste et cover eller en CD-Key eller ødelegge CDen, enn å klare å miste det fra Steam hvis du har tatt noen få forholdsregler. (F.eks. registert steam accounten på en mail du bruker, og ikke gir vekk passordet til alle mulige andre folk ) I tillegg, så må jo vi betale littegran av båndbredden vi brukewr for å laste det ned. Husk at vi kan laste det ned så mange ganger vi vil via Steam, det kan vi ikke med EA-Link eller hva den heter nå. LMAO! Og nå er prisen 50 euro! Dvs 470 kr!!! Dommedag er nær!!! Lenke til kommentar
agvg Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Utgammel tråd, vi lar den få hvile i fred og stenger den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg