probin Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) har tenkt å kjøpe julegave til mine foreldre... men er usikker på om den er grei å kjøpe?.. hva syns dere?.. (om dere har tenkt å komme med forslag til andre GPS'ere, så MÅ GPS'en ha kart over europa) jeg har sett litt rundt på forskjellige nettsteder, og der er tomtom 710 dyrere enn 910.. hvorfor er det slikt? blir GPS'ene bedre jo lavere modell nr. dem har? eller hva med denne? GARMIN GPS Nüvi 660TFM hva er det tomtom'en har som ikke den har? fotoboks varsling? Endret 11. november 2007 av probin Lenke til kommentar
Messel Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 har tenkt å kjøpe julegave til mine foreldre... men er usikker på om den er grei å kjøpe?.. hva syns dere?.. (om dere har tenkt å komme med forslag til andre GPS'ere, så MÅ GPS'en ha kart over europa) jeg har sett litt rundt på forskjellige nettsteder, og der er tomtom 710 dyrere enn 910.. hvorfor er det slikt? blir GPS'ene bedre jo lavere modell nr. dem har? eller hva med denne? GARMIN GPS Nüvi 660TFM hva er det tomtom'en har som ikke den har? fotoboks varsling? Go910 er bra den. Har brukt min både i Norge og Frankrike og fungerer knall hver gang. Har ikke erfaring fra andre merker. TomTom One XL er vel en noe nyere modell. Og har ikke Go920 også kommet? Uansett, min erfaring er at TomTom er et trygt kjøp når det gjelder navigasjon. Har det på mobilen også med innebygget GPS og det fungerer like bra der. Lenke til kommentar
probin Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 AH.. tusen takk .. trur jeg velger tomtomen jeg da:).. leste et annet sted at tomtommen har mye klikket for mange folk, men jeg er sikkert bare litt paranoid og trur at den klikker for alle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg