Xorgin Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Hei Jeg har netopp bygget meg en pc. Pc-en slår seg bare av etter noen sekunder, jeg skal instalere windows, men kommer ikke så langt. Jeg kommer meg noen ganger i Bios, men den slår seg bare av. Hva kan være problemet? Desperat på å å svar her:O Lenke til kommentar
ArcTerjus Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Det er vanskelig å hjelpe dersom du ikke sier noe om systemet du har bygget. Anbefaler deg å sjekke nøye alle tilkoblinger en gang til. Sjekk også at PSU er stor nok for maskinvaren. Ting du kan forsøke er å resette bios med cmos jumperen og prøve med bare en minnebrikke om gangen. Prøv forskjellige minnebrikker hver gang for å utelukke feil på dem. Lenke til kommentar
SlappPenis Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Sikker på du har et tynnt lag med kjølepasta? Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Pass også på at CPU-fan er skikkelig festet. Høres ut som overoppheting dette her. Haded dette problemet jeg også og det var cpukjøleren og evt om vifta snurer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå