Zimmen Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Hei. Jeg har det problemet at oppgavelinjen blir smalere hver gang jeg starter PC-en. Problemet oppstår kun når oppgavelinjen er plassert på sidene. Finnst det noen enkel måte å fikse dette på? Lenke til kommentar
KingCharming Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hvordan smalere? kan du lasta opp ett bilde? Lenke til kommentar
kai87 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hei. Håper ikke jeg fomærmer inteligensen din nå,,m har du prøvd å låse oppgavelinja? Lenke til kommentar
Zimmen Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 Såklart, men takk for tipset likevel Det er ikkje noko stort problem, er bare å utvide oppgavelinjen en gang i blandt, men det er irriterende. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 sykt problem :S har aldri vært borti problemet. Lenke til kommentar
Zimmen Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 Skjer alltid hos meg, etter formatering så kommer problemet tilbake etter et par dager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå