TommyGun77 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) I går satte jeg i 2GB med RAM slik at jeg fikk 4 og alt fungerte. Maskinen stod på fra i går til i dag men når jeg i dag satt meg ned å surfet litt bare sluknet maskinen. Det gikk ikke å starte den før jeg hadde skrudd av og på bryteren på psu. Den startet da opp og gikk en stund, men slo seg av igjen etter 10 min. Det er et grønt lys på HK men det skjer ingen ting når jeg prøver å starte maskinen. Det kom en svak lukt av svidd elektronikk.(specs i sig) Noen forslag til hva jeg kan gjøre for å finne feilen? Edit: prøvde å jumpstarte psu'en ved å kortslutte pinne 14 og 15 men ingenting skjedde. Endret 11. november 2007 av TommyTheGun Lenke til kommentar
ArcTerjus Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) PSU er nok gåen. Det går nok på garantien dersom den skal klare å dra PC-en din. Hadde du mange hardisker og annet utstyr tilkoblet? Endret 11. november 2007 av ArcTerjus Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Hadde bare 1 disk og 1 optisk stasjon i maskinen. Er det noe annet jeg kan gjøre for å forsikre meg om at det er psu'en som har tatt kvelden? Har ingen andre å prøve med her. Lenke til kommentar
ArcTerjus Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Skriver du flere innlegg nå så ødelegger du det fine innleggstallet ditt Tror ikke det er noe serlig mer du kan gjøre utenom å teste med en annen PSU. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå