hallvis Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Hei hei. Tullet bare litt i PS og ble ganske happy med resultatet. Hva syns dere? Bildet er tatt for ca 3 år siden med et 350D og kit-linsen. Jeg vet at det er utbrent og jævlig, men det er sånn jeg liker det Hilsen Fredrik Endret 11. november 2007 av hallvis Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Utrolig kult bilde! Digger komposisjonen og plasseringen av fyren opp i høyre hjørnet Som du sier synes jeg utbrentheten og store kontraster mellom svart og hvit gir en veldig kul effekt. Godt fanget Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Utrolig stilig. Et veldig bra hopp, litt kreativt var det ihvertfall Komposisjonen er det heller ikke å klage på. Det hele ser veldig gjennomført ut. Svart og hvitt fungerte veldig bra her, spesielt fordi det er så mange kontraster. Det utbrente området syntes jeg heller ikke er negativt. Det bare gjør bildet lysere og mer spennende. Lenke til kommentar
hallvis Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Takk takk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GnBeuk Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Elsker sånne bilder...Utrolig bra øyebliks foto Han kisen har god spenst. Sikkelig kult når det er sånn utbrent og svart hvttt ja Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Det var noe kjent med det motivet. Er det fra Dora i Trondheim? Spennende bilde! Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Slenger meg på resten, dette var skikkelig bra! Lenke til kommentar
hallvis Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Det er Dora, ja.... Mye kule motiver man kan få der nede om jeg husker rett.. Har ikke vært der siden bildet ble tatt. Mener å huske at vi var på vei for en fantastisk spennende bowlingrunde og at jeg perset med 211 poeng Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå