Gå til innhold

mini-itx / mediaPC / Xbox ?

denis09

Anbefalte innlegg

Lurer på beste og rimeligste måten å bygge / modde meg en mediaPC ?

Har vurdert ting fra Mini-ITX og Xbox-MediaPlayer men lider valgets kvaler :-)

Noen som har erfaringer med slikt ? Bygd noe selv ? Moddet XBox og er fornøyd ?

Lurer også på hvor man kan få kjøpt deler til Mini-ITX .. Eneste stedet jeg vet om som sender til Norge er vel Datorbutiken i Sverige, eller Mini-ITX.com shoppen, men det ville jo være flott om det var en norsk sjappe som solgte dette ! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har bestilt to mini-itx-kort fra databutikken samt et cubid-kabinett fra ebay.. ingenting å utsette på hverken av bestillingene. webshop'en på mini-itx.com hadde litt for høy shipping-cost for at jeg giddet å bestille fra dem, men det har visst ordnet seg i det siste.

uansett, har ikke satt meg videre inn i annet enn mini-itx-greier, men kan varmt anbefale kortet. du får veldig, veldig mye for pengene.. en 256mb rambrikke og en seagate barracuda 80gb, winXP-cd og vips.. en fin maskin. :)

Lenke til kommentar

Hva slags DVD/CD-ROM har du / andre brukt ? I Cubid kabinettet, var det en PSU ? (55W ?) ... Tipper jeg enten må gå for en Slimline dvd med en liten PSU, eller en stor PSU og en normal dvd.. Hmm. Finner ingen som selger slimline DVD-ROMer til fornuftige priser ?!

Tips om hvor man kan skaffe (fortrinnsvis innenlands) små strømforsyninger, slimline DVD-ROMer og evt. IDE converterkabler mottas med takk ! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...