archongamer Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Flere som har fått problemer med at kontrollene ikke blir ladet så lenge maskina er av (main power er på)? Ble slik med begge kontrollene etter update som jeg kan forstå og så fort maskina skrus på lader de som normalt. Lenke til kommentar
Jan A M Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Flere som har fått problemer med at kontrollene ikke blir ladet så lenge maskina er av (main power er på)?Ble slik med begge kontrollene etter update som jeg kan forstå og så fort maskina skrus på lader de som normalt. Nå vet ikke jeg hvilken update du sikter til, men mine kontrollere har aldri ladet så lenge maskina har vært av, så vidt jeg vet i alle fall. Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Mulig de gjør det nå når PS3 står i offline Remote Play modus. Du ser da at WLAN-lyset fortsatt er på når maskinen er i stand-by. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Nå vet ikke jeg hvilken update du sikter til, men mine kontrollere har aldri ladet så lenge maskina har vært av, så vidt jeg vet i alle fall. Mine kontrollere har heller aldri ladet seg når maskinen er av, og jeg tror ikke det er meningen at de skal det heller Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Hmm, jeg har da sannelig bare kunne putte de inn i laderen og komme tilbake til full kontroller tidligere. Dette er jeg faktisk helt sikker på at jeg har kunnet frem til nå! Jeg la merke til dette først i går så regnet kanskje med det var noe i 2.00 updaten som gjorde det. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Hmm, jeg har da sannelig bare kunne putte de inn i laderen og komme tilbake til full kontroller tidligere. Dette er jeg faktisk helt sikker på at jeg har kunnet frem til nå! Jeg la merke til dette først i går så regnet kanskje med det var noe i 2.00 updaten som gjorde det. dette har du aldri kunne gjort..ps3 må vere på for att kontrollene skal lades.. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 hmm, altså nå har også en annen jeg vet om fått dette problemet og stusset på det, men må tydelig ha vært oss som har hatt ladene vidundre før da. Altså power knappen på baksiden er på, mens maskina er slått av med kontrolleren. Det har da seriøst ladet når maskina har stått sånn tidligere, jeg kan da ikke ha blitt så distre på mine eldre dager? hmm Skal den kun lade når maskina er på blir det jo enda viktigere å få automatisk avslutning på kontrollene for å spare strøm, for slik det er nå da vil det jo nesten alltid bli en kontroller som har mindre strøm enn den andre om man daq ikke velger å la maskina stå på kun for ladingen. Kan jo bli kjedelige situasjoner når man har venner på besøk og skal spille f.eks.. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Når jeg lader kontrollen er enten når jeg laster ned demoer eller har på Folding. Jeg har aldri fått ladet kontrollen når maskinen min er skrudd av med kontrollen. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Jeg begynner virkelig å tvile på meg selv her nå altså. hehe Har jeg virkelig trodd dette så lenge altså, og så bommer jeg så stygt. hahaha jaja, da er det vel slik det er og jeg bør følge bedre med i timen neste gang;) (scary) Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Jeg og har alltid hatt maskina på når jeg skal lade kontrollene... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Pleier alltid å lade på PS3 kontrollen via Xbox 360`en eg når eg spiller, like greit så får man gjort to fornuftige ting på ein gang Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Kan man lade kontrollene gjennom PC-en? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Digg, da Men foretrekker å lade kontrollene når jeg ser på film. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Kan man ikke lade kontrollen med en usb lader? Jeg får i hvertfall ikke dette til, jeg har en usb lader som jeg bruker til ipod, den fungerer til andre ting også men ikke ps3 kontrollene. Flere som har dette problemet? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Skal teste det når jeg kommer hjem, har en sånn til ipoden selv. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Nei. kontrollerene har aldri ladet når ps3'en har vært avslått Bruker å lade på PC-en om ps3 står av. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Ja begynner å lure på om jeg også har brukt PC-en og dermed husker dette. Beklager å ta opp tiden deres med mine antagelser, jeg bare var helt sikker på at det hadde vært slik. Btw, jeg bruker orginalkabel og enten mp3 spiller eller psp sin kabel og alle fungerer utmerket. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Kan man ikke lade kontrollen med en usb lader? Testet med en USB-lader jeg hadde kjøpt på Clas Ohlson, den virket ihvertfall ikke. Kontrolleren godtar vel ikke at den er koblet til en USB-port når det er bare strøm, og ikke tilkobling på de andre pinnene i pluggen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå