EinarEriksen Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Om du er glad i bling og edle metaller, bør du sjekke ut dette hodesettet i gull. Les mer Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Flisespikkeri fra min sin side. Under bildet til bordladern står følgende: Bordstativet både ser pent ut og lader mobilen din. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 heh, en kan omtrent ta feil av det og en eller annen form for øre pynt Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Stilig. Denne handsfree-en var dessverre dyr, men stilig var den virkelig. Jeg synes det i grunn er lite av slikt på markedet. Selvfølgelig, hvis man tar seg en tur innim eBay, så tar det ikke lang tid å oppdage at omtrent alle mobiltelefoner finnes i gullversjoner, men det er svært få som kommer slik originalt. Skulle jeg hatt en handsfree hadde jeg nok heller gått for Prada-handsfree-en, siden den er billigere (eller den med solcellepanel dere skrev om for litt siden), men jeg må si at denne fristet veldig også. Jaja, jeg slipper å tenke på hvem jeg fortrekker uansett, jeg trenger jo ikke noe slikt Men hvorfor kan ikke slike komme med A2DP? Det hadde blitt mye mer atraktiv med en gang (for meg i alle fall) Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Stilig. Denne handsfree-en var dessverre dyr, men stilig var den virkelig. Jeg synes det i grunn er lite av slikt på markedet. Selvfølgelig, hvis man tar seg en tur innim eBay, så tar det ikke lang tid å oppdage at omtrent alle mobiltelefoner finnes i gullversjoner, men det er svært få som kommer slik originalt. Skulle jeg hatt en handsfree hadde jeg nok heller gått for Prada-handsfree-en, siden den er billigere (eller den med solcellepanel dere skrev om for litt siden), men jeg må si at denne fristet veldig også. Jaja, jeg slipper å tenke på hvem jeg fortrekker uansett, jeg trenger jo ikke noe slikt Men hvorfor kan ikke slike komme med A2DP? Det hadde blitt mye mer atraktiv med en gang (for meg i alle fall) Du får jo JX10 i ikke-gullutgave. Som er billigere med samme kvalitet Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Ja, men da er den ikke like stilig. Jeg vil ha noe som skiller seg ut, det gjør ikke plastikkversjonen Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Ja, men da er den ikke like stilig. Jeg vil ha noe som skiller seg ut, det gjør ikke plastikkversjonen Syns den i sort pianolakk skiller seg nok ut jeg da, men. Den i sølv kan vel mer diskuteres, men har sett den sorte og den så mer "eksklusiv" ut enn andre headset. Lenke til kommentar
Lucifer24 Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Jabra JX10 når helt til topps blant hodesett på markedet i dag. Hvis du er interessert i et gullbelagt hodesett, har vi ingen problemer med å anbefale deg JX10 Cara Gold Bare synd dem ikke fungere på telefonen min(N73), har prøvd flere, men ikke sjangs til å få det til å fungere. Edit: Var den vanlige utgaven jeg prøvde. Endret 12. november 2007 av Lucifer24 Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hmm. Jeg må ha en ting avklart. A2DP = stereolyd trådløst over bluteooth. Ikke A2DP = ikke musikkavspiling i det hele tatt? Ble veldig usikker nå. Kanskje jeg skal gå til innkjøp av en handsfree alikevel, hvis jeg kan få musikk på det ene øret Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Tror jeg ville nøyd meg med plast eller stål-versjonen. Skjønner liksom ikke vitsen i å ha gull utenpå et headsett. Men for enkelte er det sikkert genialt å gå rundt med 24-karats gull utenpå øret. Endret 12. november 2007 av kornelen Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Tror jeg ville nøyd meg med plast eller stål-versjonen. Skjønner liksom ikke vitsen i å ha gull utenpå et headsett. Men for enkelte er det sikkert genialt å gå rundt med 24-karats gull utenpå øret. Apropos stål-versjonen. Ser at leverandøren våres får tak i en julekampanje på denne hvor det følger med matchende mansjettknapper. Vil nå si det var mer praktisk enn 24-karat belegg EDIT: Pluss at den kostet myyye mindre enn gull-versjonen:) Endret 12. november 2007 av CaZpeR Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 så lenge det ser en smule greit ut å ha den i øret så Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg