Gå til innhold

Headphones til stue-pc

vargaz

Anbefalte innlegg

Hvilke headphones burde jeg gå for, kunne tenkt meg et som fungerer bra til musikk på PC-en.. er snakk om en stue-pc så hadde vært flott med et som ikke hadde sett helt hest ut... kunne det gått an med noe trådløst?

Setter opp en liten liste over hva som er viktig for meg.

Lydkvalitet

Utseende

Trådløst?

Komfort

Det er også viktig at headsettet tåler litt juling.

Jeg vet at dette med komfort osv. kan være litt inviduelt, men jeg har overhode ikke greie på sånn musikk / Hifi ting, så det hadde vært flott med litt hjelp.

*Kunne jo også kanskje ha vært tøft med noe som var ganske lydtett? slik at det kunne brukes under støvsuging osv. dette er da hvis det er trådløst..

** Har ikke nevnt noe om prisklasse, det er egentlig heller ikke så nøye for min del, men en plass mellom 500-2000 da kanskje? burde nok ikke overstige 2000, da vil jeg nok ikke få se morgendagen når dama får høre om det. Hva er det som gir mest kvalitet for penga?

Endret av vargaz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde håpet av noen av dere audiofile karene på dette forumet hadde kunnet kommet med et tips eller to til meg, i den byen jeg bor i er det ikke akkurat mye butikker som selger slikt utstyr, derfor hadde det vært flott med litt hjelp, slik at jeg kan bestille på nett.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

ikke dobbeltpost for å bumpe så fort... den som venter på noe godt venter ikke forgjeves

bottom line finnes ikke det du leter etter, ikke trådløst i alle fall. litt kompromiss og du kan se på eks sennheiser rs130

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

de er store, og ikke egnet foå dempe støvsuging. lyden er god til å være trådløse, og de er komfortable.

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Nei, det går ikke. Da må du ha bluetooth (a2dp) hodetelefoner, og da mister du veldig fort alt av lydkvalitet. Har prøvd et par bluetooth hodetelefonertil 999 kr, og de blir glatt slått i lydkvalitet av en tilfeldig 50 kroners hodetelefon

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...