Gef Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 vis du har fps rund 70fps , så er det bare å skriver max_fps 100 i consolen p.g.a at max_fps på cs er 72fps... Trodde det var 100 jeg??? Er ikke sikker... Lenke til kommentar
Ali-Baba Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 sjekk etter nye BIOS oppdateringer på hk produsentens hjemmesider. Måtte det med mitt for å få til jalla kortene. Du får ikke fler fps i CS pga vsync. (dvs at skjermen kjører på 60hz, og derfor "gidder ikke" skjermkortet å mekke mer enn 60fps.) eller noe sånt ikke det?? jeg gikk opp fra 60 til 100 ved å skru av vsync.. og det har vennene mine også gjort... Lenke til kommentar
anbar Skrevet 5. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2003 Broren min spilte her om dagen, han gjorde et eller annet så jeg ikke har console lenger... får ikke satt fps max 100 så jeg er rimelig irritert.... takk hvis dere klarer å hjelpe meg her også Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 sjekk etter nye BIOS oppdateringer på hk produsentens hjemmesider. Måtte det med mitt for å få til jalla kortene. Du får ikke fler fps i CS pga vsync. (dvs at skjermen kjører på 60hz, og derfor "gidder ikke" skjermkortet å mekke mer enn 60fps.) eller noe sånt ikke det?? jeg gikk opp fra 60 til 100 ved å skru av vsync.. og det har vennene mine også gjort... hallo........ det er akkurat det jeg sier.... du må skru det av for å få fler fps. Uansett: Det å kun skru av vsync er ikke helt kurant, er det egentlig vits i det hele tatt? Skjermen oppdaterer seg selv kun 60 ganger i sekundet. (v 60hz) Hva er da vitsen med 100 fps (eller 500 for den saks skyld) Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Broren min spilte her om dagen, han gjorde et eller annet så jeg ikke har console lenger...får ikke satt fps max 100 så jeg er rimelig irritert.... takk hvis dere klarer å hjelpe meg her også han har byttet på kontrollene, sjekk controls etter console. Uansett kan du fikse dette i en eller annen config fil, hvilken aner jeg ikke. Spiller ikke CS =) www.raven-shield.com voks opp da Lenke til kommentar
bkak Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Tror man må skrive fps_max, ikke max_fps 8) Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 For å få frem console legg -console til counter strike snarveien din.... Lenke til kommentar
anbar Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 Fikk fram console igjen. Har nå reformatert og lagt in xp, (noe som suger som ++++) og skjermen blakker hele tiden ut for et sek når skjermen oppdateres.... hvoprdan får man skrudd av dette? litt kjedelig og få svart skjerm hele tiden når du skrivr i i word.... men skjermen er rolig i cs.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå