anbar Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 hjelp, skjermkortet har gjort at datan er blitt tregere og henger seg fortere opp enn vanlig! har en 1,8 celeron, msi 645ultra 2 80 gig hd, og 350w kabinett, hvorfor henger den seg op ??? noen som kan hjelpe meg.... er veldig plagsomt... Pliz hjelp Lenke til kommentar
bluescreen Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Hjelp, jeg har en bil som ikke går! Den har en 1.8l motor, og 15" felger. Kan noen fortelle meg hva som er galt med den? Lenke til kommentar
fluke2k Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Hva har blitt treigere? Maskinen generelt eller bare 3d ytelse? Hvis det bare er 3d ytelse så er jo sjangsen stor for at du har byttet til et dårligere gfx kort.. Hvis hele maskinen har blirr treigere så har du nok noen hardware konflikter et sted tenker jeg... Sjekk ut Device Manager -FluKe Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Reinstaler Windows... Lenke til kommentar
anbar Skrevet 3. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2003 kan neppe ha blitt dårligere, fra 32 til 128... men har like mye fps (60 ca) i cs. helt nytt skjermkort, fikk det iforrigårs, men det er pc'en som er blitt dårligere, den henger og tar mye lengre tid å starte opp... er på skolen nå så jeg kan ikke se på den.... men tror ikke det er noen hardriwe koliasjoner =( Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Ok...hva med å skrive HVA SKJERMKORTET HETER? Lenke til kommentar
anbar Skrevet 3. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2003 Msi (microstar) ti4200 128mb agp 8 (har selv 4x agp på hk, men jeg ble fortalt at det funket fett allikevel...) kostet 1500 med frakt.. Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Å hvilket skjermkort hadde du i maskinen?? Lenke til kommentar
anbar Skrevet 3. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2003 Å hvilket skjermkort hadde du i maskinen?? hadde matrox g450 32 mb Lenke til kommentar
ZiggyS Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Det første som slår meg, som nevnt over, er formatering og ny Windowsinstallasjon. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 sjekk etter nye BIOS oppdateringer på hk produsentens hjemmesider. Måtte det med mitt for å få til jalla kortene. Du får ikke fler fps i CS pga vsync. (dvs at skjermen kjører på 60hz, og derfor "gidder ikke" skjermkortet å mekke mer enn 60fps.) eller noe sånt Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Da er det mulig å bruke powerstrip eller refreshforce for å få opp hertzen. Jeg regner med at du har de nyeste driverne? Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 ...og du avinstallerte selvfølgelig de gamle driverne før du slo av maskinen og byttet skjermkort? Lenke til kommentar
anbar Skrevet 3. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2003 matrox drivere og tweaks er avinstallert,slo av maskinen og alt... hvor finner jeg powerstrips??? bios drivere er nye, nvidia drivere er nye, skjermkort bios er ny flashet, alt er nytt! det er det som plager meg, mulig jeg skal reformatere....må bare ta backup av ca... hm 60 gig :-? Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 hva OS du bruker? Viss du får 60FPS i CS og har win2k/xp så er det normalt, fordi FPSen er låst på 60 og du må bruke et prog for å låse den opp. f.eks Refreshlock som kan lastes ned fra www.guru3d.com Lenke til kommentar
Lemmie Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 hva OS du bruker?Viss du får 60FPS i CS og har win2k/xp så er det normalt, fordi FPSen er låst på 60 og du må bruke et prog for å låse den opp. f.eks Refreshlock som kan lastes ned fra www.guru3d.com Det er kanskje litt feil, men.. For og ¨å mer Hz i spill med 2000/xp, må du nok bruke et program ja, men 100 fps trenger du bare vsync av for å få.. Egenskaper på desktop, skjermkortet ditt, og openGL settings, så skrur du bare av Vertikal syncronisering eller hva det heter på fagspråket Lenke til kommentar
stranden Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 hva OS du bruker?Viss du får 60FPS i CS og har win2k/xp så er det normalt, fordi FPSen er låst på 60 og du må bruke et prog for å låse den opp. f.eks Refreshlock som kan lastes ned fra www.guru3d.com du behøver ikke å ha et programm nei.. bare å meke litt i config... fps_max "100" så enkelt Lenke til kommentar
anbar Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 takk for alle tips.... funket litt å skru av vsyncen, plutselig hang ikke data maskinen hellre....(data er et uløst urmysterium) kan gjerne komme med flere tips.... fps på rundt 70 nå, men "skal" få minst 100... hvor mye skal jeg klokke? takker !!!! dere har vært kjempenyttige! Lenke til kommentar
Gef Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Som regel hvis en pc ikke fungerer helt 100% etter å ha byttet skjermkort, er det beste å formatere hd'en og legge inn os på nytt. Lenke til kommentar
ScientifiC Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 vis du har fps rund 70fps , så er det bare å skriver max_fps 100 i consolen p.g.a at max_fps på cs er 72fps... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå