Gå til innhold

Høyreklikk, Fil, Rediger problemer!

KMLT

Anbefalte innlegg

Jeg har et problem når jeg skal kopiere, slette, etc. filer. Jeg kan verken høyreklikke, trykke delete, ctrl+c, ctrl+v, gå inn på Rediger eller Fil menyen. Så eneste måte er å klikke og dra. Også for å slette ting. Men det funker å høyreklikke på papirkurven for å tømme den.

Det som skjer når jeg prøver, er at det kommer opp en boks som sier at Windows Utforsker har sluttet og fungere, og at Windows ser etter en løsning, og så starter Windows Utforkser på nytt.. Dette skjer hver gang.

Har prøvd å laste ned en fil som Windows mente burde hjelpe, men den hjalp lite...

Noen forslag?..

annet enn å legge inn Vista på nytt..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gjelder dette alle filer?

Jeg regner med at det er fordi du har installert et program som har lagt seg inn i alle filers contextmeny og som så har krasjet eller muligens ikke er kompatibelt med Vista. Vet du om noe slikt du har installert? Det er muligheter for å lese i registeret hvilke contextmenyer som er lagt til for de forskjellige filtypene, men det er langt fra trivielt og jeg vet ikke om Vista har samme system som NT5. Dersom du ikke får inn noen brukbare svar innen en gang i morgen kan jeg sikkert skrive ned hvor i registeret du kan titte.

Lenke til kommentar
Gjelder dette alle filer?

Jeg regner med at det er fordi du har installert et program som har lagt seg inn i alle filers contextmeny og som så har krasjet eller muligens ikke er kompatibelt med Vista. Vet du om noe slikt du har installert? Det er muligheter for å lese i registeret hvilke contextmenyer som er lagt til for de forskjellige filtypene, men det er langt fra trivielt og jeg vet ikke om Vista har samme system som NT5. Dersom du ikke får inn noen brukbare svar innen en gang i morgen kan jeg sikkert skrive ned hvor i registeret du kan titte.

Installerte vel et program som skulle ligge i "høyreklikkmenyen".. FTP Uploader heter det, og funker sikkert ikke til Vista, glemte å sjekke det før jeg innstallerte det..

Hvordan

Lenke til kommentar
Har du prøvd å stille windows tilbake til dagen før du installerte programmet?

Ja, finner ikke et tidspunkt som er tidlig nok..

som jeg sa før, etter jeg installerte spillet fant jeg bare et tidspunkt rett før jeg innstallerte det, ikke noen tidligere..

Ja, har avinnstallert FTP Uploader også..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...