Laserbeam Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Dette er det jeg får opp når jeg prøver å komme meg inn på siden for å sjekke stats: Database Error Server Address: localhost Server Username: hlstats Error Diagnostic: Could not connect to database server. Check that the values of DB_ADDR, DB_USER and DB_PASS in hlstats.php are set correctly. Server Error: (1045) Access denied for user 'hlstats'@'localhost' (using password: YES) Last SQL Query: Lenke til kommentar
Mewton Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 stats.gamer.no virker ikke igjen. ERROR Warning: Could not find any options in table hlstats_Options, database hlstatsx. Check HLstats configuration. lol. Lenke til kommentar
vegaengh Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Vi kikker på det... det vil bli fikset ila kort tid Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Virker fortsatt ikke Lenke til kommentar
vegaengh Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Vi er fullt klar over det. Det er et par ting som skjer nå som hindrer oss i å fikse bl. a. stats. Smør dere med tålmodighet! Vi håper å finne en god løsning på alt etter hvert... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Har dette med bruddet med Edda Media og Diskusjon.no å gjøre? Er ikke noe stress fra min kant altså, brukte ikke tjenesten uansett Lenke til kommentar
vegaengh Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ja, det har med bruddet med Edda å gjøre. Serverne er nede, og jeg håper Gamer.no har anledning til å hoste serverne igjen i fremtiden. Derimot må vi nok smøre oss med litt tålmodighet da jeg regner med at de har svært mange andre utfordringer å løse i perioden fremover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå