AlleDager Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Hvor i Oslo får jeg kjøpt hvit singlet? Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Overalt... H&M, Sara, Volt, Follestad, Cubus osv osv Eller du tenker bare på en tradisjonell konebanker ala dette?? Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 11. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Overalt... H&M, Sara, Volt, Follestad, Cubus osv osv Eller du tenker bare på en tradisjonell konebanker ala dette?? ja sånn ja Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Wifebeater er så genialt utrykk, jeg må nesten få litt farge på kroppen så wifebeateren ikke er mørkere enn huden min. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 (endret) hvor er Zara i oslo hen a? Endret 11. november 2007 av OZ-Racing Lenke til kommentar
dilma Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Når det kommer til wifebeatern så er det ingenting som slår dovre! KJØP DOVRE! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 hvor er Zara i oslo hen a? Bogstadveien, vis á vis Tatlerhuset sånn ca. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Carlings har nokon fantastiske singleter frå Vailent. Veit ikkje om dei er i butikkane enno, men er verdt eit forsøk. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 hvor er Zara i oslo hen a? Bogstadveien, vis á vis Tatlerhuset sånn ca. ahh, der oppe ja, faktisk aldri lagt merke til den Zara butikken, er ikke mange av dem i Norge hmm... så noen av dem når jeg var på tur i østeuropa... Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Valient singletter er faktisk digge. Og de koster ingenting. 149,- på Urban i Oslo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå