Gjest Wonders Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Igår fikk jeg ei jente på fanget i en fest. Hun var ikke så full, ikke jeg heller. Jeg dret meg skikkelig ut fordi jeg ikke fant på noe å si, det kom liksom ikke noe ut av meg...var helt speechless. Jeg greide ikke si noe annet en å bare si " For En fest hva?" og ikke no mer...Vi var helt stille til hun kjedet seg og dro fra meg Lurer på hva kan man snakke om eller hva jeg skal si for å få en samtale i gang når plutselig en jente kommer og setter seg på fanget ditt... Hadde vært fint hvis noen kunne komme med noen ideer Alder: litt under 18 Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 hehe, du kan sei som en kompis av meg sa: "Eg har boner!" Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 "har du lyst på festkjepp?" sorry, kom ikke på noe seriøst. Lenke til kommentar
Gjest Wonders Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Tenkte på noe seriøst da :-P Sånn at vi ikke sitter der og bare se på hverandre Samtalen trenger ikke å ende opp i senga!! bare noe som kan få en samtale i gang. Eventuelt morsom eller slik at hun liker å snakke vidre Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 først og fremst kan du spørre hva hun heter. kan jo alltid følge opp med å spørre hvem på festen hun kjenner Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 hehe, sistnevnte høyrtest jo faktisk ganske sjarmerende ut. burde vel slå ann. ellers får enn vel bare prøve å holde hodet klart, ungå festkjepp? Setter ho seg på fanget ditt er jo det eit teikn på at ho er interesert, så flørt burde da ikkje være problem? Lenke til kommentar
Gjest Wonders Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 først og fremst kan du spørre hva hun heter.kan jo alltid følge opp med å spørre hvem på festen hun kjenner Dumt når man kjenner alle i festen... Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Haha, klassefest lol? Uansett, har du hun på fanget er den vanskelige jobben over. Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Bare ikkje oppfør deg som om det er skummelt å ha ho på fanget og prøv å hold vanleg samtale det faktum at ho sitter på fanget ditt gjer jo det heile litt meir interesant uansett? er vel ikkje nokke hokkus pokkus Lenke til kommentar
Gjest Wonders Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Haha, klassefest lol?Uansett, har du hun på fanget er den vanskelige jobben over. Hvis man kjenner alle så betyr det ikke at det er en klassefest. Og når hun sitter på fanget ditt så er det faktisk da det begynner..!! tenkte på en samtale hvor hun kunne føle seg tryggere når hun sitter på fanget mitt Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Får vel begynne med ein: Neimen så hyggelig da? kven er du? eller noke i den dur Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Får vel begynne med ein:Neimen så hyggelig da? kven er du? eller noke i den dur Gutten sier han kjenner alle i festen, så skal han spørre hvem er du? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Altså hvis du kjenner henne, har hun sett eller pleier hun å se friends? isåfall ville jeg prøvd meg med en "how you doing?" Da kommer det sikkert en liten latter og da er det vel lettere å komme igang med å snakke om noe ? Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 åja.. sorry, så ikkje den. droppe den delen då Lenke til kommentar
Gjest Wonders Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Jeg kjenner henne, men har nesten aldri snakket med hun. Vet ikke hva dere synes, men synes selv at det hadde vært dritings hvis jeg kom med replikket " Hvordan går det?" Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Trenger man absolutt å føre en evig lang samtale selv om en jente sitter i fanget? Det hadde jeg neppe orka. Jeg sier bare fortsett å snakk med alle (Inkludert denne jenta) helt vanlig. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Kan jo spørre hva hun heter, hvordan hun kjenner de andre som er på festen, hva hun driver med osv. Bare ta det litt ettersom. Men om hun er en av de som forventer at _du_ skal føre samtalen hele tiden, så hadde jeg ikke giddi. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Minner om reglene for gjesteposting her på forumet, som blant annet sier: Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. Til informasjon er sensitiv personopplysninger i denne sammenheng definert som informasjon om seksuelle forhold og helseforhold. Emnet for denne tråden er noe de fleste av oss har opplevet og kan neppe kalles sensitivt. Gjesteposting er derfor ikke i tråd med reglene. Tråden stenges. Trådstarter er velkommen til å starte en tråd om dette emnet under et registrert brukernavn. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg