Peritass Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Bruker både nero media server og winamp remote, men etter at oppdateringen til ps3 kom så får jeg inkompatibeld data på video filene mine. Har prøvd å spille dem rett fra media serveren og kopiere dem over på maskinen. Filer jeg allerede har lagt over fungerer greit, men nye filer blir inkompatible.. Flere som har dette problemet? Eller enda viktigere er det noen som har en løsning? Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Ville for det første prøvd med TVersity. Jeg vet ikke om de har sluppet en ny versjon etter Playstation FW2.0. Var nemlig da ting begynte å skjære seg for meg. All musikk og filmer stopper halveis Får vel bare vente på noen nye versjoner Lenke til kommentar
Peritass Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Tvversity bare bugger her fungerte bra i to dager og etter det så bare henger den seg. har vært fornøyd med nero media og winamp, men nå er alle film filer inkompatible står det! Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Er oppdatering til TVersity på vei hvor de fikser problemet med 2.0 og samtidig legger inn støtte for å spole i streams, siden dette er mulig etter 2.0. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Det er superb. Skal downze etterpå! Håper de har fått bedre støtte for X264 også. Lenke til kommentar
Peritass Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 men var vel ikke ang tvversity spm var. Lurte på om noen hadde opplevd at ting man skulle streame etter oppdatering fikk inkompatibel data feilmelding! Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Rart jeg har ingen av disse nevnte problemene. Lenke til kommentar
Peritass Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 HVis noen har noen gode tips til hva som er feil tar jeg det gjerne imot. Begynner å bli desperat! Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Fikk meg PS3 i helga og Tversity funker veldig bra på bilder, musikk (flac og ogg), men avspilling funker dårlig. Corrupt Data eller Data Korruptert som det står på norsk. Same fenomen får jeg hvis jeg bruker NERO. Har fjernet alle codecer og kun installert CCCP, uten at det hjalp. Nå får jeg ikke sett en eneste TV-serie, men vob-filer går som bare rakker'n. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå