Gå til innhold

(Løst) Falcon brikker i min Xbox360? Hvordan finne ut?


iNtensimilla

Anbefalte innlegg

Man risikerer jo å få den i retur, med en regning for frakta.

Dessuten, de har begynt å sjekke mer nøye etter om de er blitt FW hacket nå, hørte jeg. Hvertfall i Hong Kong.

Hvor mye penger er det snakk om da ca?

 

I have no clue! :p

 

Kan tenke meg at det kan komme på 500 kr tur/retur.

Jeg har hvertfall ikke tenkt til å gå på den smellen ^^,

Bedre å kjøpe seg en helt ny med andre ord?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789
Dette syns jeg hvertfall er den sikkreste(og letteste) metoden for å finne ut om man har Falcon:

Jeg har hvertfall fått bekreftet det 100% at jeg har Falcon :D

1603431576_79878d9bd7_o.jpg

 

 

det stemmer jo ikke, min er fra 20/07/2007 og ser ut som på Launch bildet,men den har heatsink slik som på Falcon...!?

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
man skal lyse ganske perfekt med mobilen for å se de, og ikke bli blind av lyset som reflekterer:P

men jeg fant ut at jeg ikke hadde falcon:p men bryr meg ikke så veldig heller :p

 

Lys inn fra bunn(bunnen når den står oppreist), og se ned i toppen(toppen når den ligger). Tror ikke man blir serlig blendet av lyset da :p Men, man må ikke ha øyet helt nedi Xboxen, for da greier ikke øyet å fokusere ordentlig igjennom hulla. Ha hodet 10-20cm unna, og se nøye etter. Er litt vanskelig å se, men man skal klare det. Det er kanskje lettere hvis man bruker sterkere lys enn det man har på mobilen.

 

Det er kjekt med Falcon, slipper å bekymre seg så veldig over at boxen får RRoD. Men, det er ikke så stress å få RRoD, bare 2-4 uker uten boxen, men det er nok bare sundt for noen av oss :p

 

Et spørsmål, siden jeg har en venn som skal ha Elite. Er det noen her som har fått Elite med Falcon? Er det vanlig?

Lenke til kommentar

yes. Jeg sjekka nå og jeg har falcon. Regner vel med at de fleste Elitene som er i Norge nå er Falcon pga av at de aller første sendingene ikke var det, men så ble det byttet. Alle de første Elitene som kom til norge ble utsolgt med en gang, så disse er fra en annen produksjon ( de som er produsert med 175W) Jeg hentet min på EB forrige uke og den var produsert 3 november.

Lenke til kommentar

downsattack: Jeg fikk min Elite fra Komplett for over en uke siden før de gikk tom. Det var akuratt samme dato som din og BenQ DVD-ROM var det.

 

Komplett fikk inn igjen en lass, jeg besilte igjen til en kamerat og var godtroende, fikk den i går. Dato var 06-11-2007, det stod 203W på klister på esken og det var ikke Team FDOU de kom fra. I tilleg var det Hitachi DVD-ROM.

 

La merke til noe, på strømforsyning stod det 175W, så det er nok Falcon. Til dere andre, ikke stol på klisteret og se hva som står på kubben av strømforsyning.

 

Nå må jeg enten begynne ned en hersens lodding for å haxxe Hitachien (v.79FL garantert) eller benytte angreretten :thumbup:

Lenke til kommentar
Så det er hovedsaklig lettest å se på W forbruket som står klistret på esken? Skal kjøpe 360 i morgen, og vil ha falcon.

Er det sikkert at det er Falcon hvis det står 175W på esken? Eller er det bare mest sannsynlig?

 

Synes dette er veldig rart... Hmm

 

Hvis det står 175W på esken, så er det 99% sjans for at det er Falcon. Men den mest sikre og letteste metoden å finne det ut, er som fortalt tildligere. Lyse inn fra siden, og se ned i toppen, når den ligger vannrett. Bedre forklart tidligere i tråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...