Kakofoni Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Jeg har nå en SanDisk Sansa e280, en spiller som jeg er svært fornøyd med, men siden jeg er en musikkfeinschmecker uten like er de 8 GB med plass i denne spilleren, alt for lite. Jeg vil derfor ha en ny, en spiller med masse masse plass, slik at jeg aldri trenger å bekymre meg for at den skal bli full. Her er kriterier: Masse plass Equalizer Veldig ryddig og organisert inndeling av musikken God lyd Oppladbart batteri (litiumion, sikkert standard) med lang levetid Evt. stort, fint display, med diverse fiffige unødvendige detaljer som album art osv. Kanskje muligheter for opptak, men så absolutt ingen nødvendighet Prisklassen er jeg ikke sikker på. Vet ikke hva harddiskbaserte spillere koster sånn ca, men jeg skulle helst holdt meg under maksimalt 2000 kr-grensen i hvert fall. Evt. påfølgende spørsmål er det bare å komme med. Takk på forhånd. Endret 11. november 2007 av Mr. Crowley Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Harddiskbaserte spillere finnes nesten ikke lenger, det er flash som gjelder. Og i den prisklassen er det i alle fall ikke noe, må isåfall bli en ipod classic. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Javel, så jeg må nøye meg med max 16 GB? =/ Hvor høyt opp må jeg gå for å få en dugende harddiskbasert spiller? Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=340328 DEn koster litt mye , men du får jo veldig stor plass! Evt. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=340373 Lykke til Endret 11. november 2007 av Effectiv Lenke til kommentar
SRD Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Du kan jo også kjøpe en spiller med SDHC-kort støtte. Det finnes SDHC kort i dag 8 GB, men det kommer 16 og 32 GB. Disse kommer sikkert til å koste litt når de kommer. Link Merk at Creative Zen har en del begrensninger på filene minnekortet. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Du sier du er en musikkfeinsmecher... Da ville jeg nesten anbefalt deg å finne en brukt iPod Video 80Gb, for deretter å legge inn Rockbox firmware på den. Da har du mye plass, og du får plutselig FLAC-støtte. -C- (Edit: Skirve Fiel) Endret 15. november 2007 av ChristianW Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Jeg bruker ikke FLAC-formatet. Ikke av prinsipp, men fordi jeg synes .mp3 er helt ok, musikkfeinschmecker, ja. Men ikke lydfeinschmecker. Dessuten tror jeg kanskje ikke jeg skal satse på at SDHC-kortet kommer ut snart. Det er nok dyrt, og en harddiskspiller er da ikke så alt for galt? Jeg er ikke den mest aktive personen her på forumet at det gjør noe. Endret 15. november 2007 av Mr. Crowley Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå