V3se7 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Ble dette bare tull eller funker det faktisk som f.eks. bakgrunnsbilde? Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Det største problemet er vel kanskje at det ikke er noe som er tydelig i fokus i det hele tatt. Endret 11. november 2007 av Nonsens Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Funker for meg, men så får jeg alltid "mere dof-please"-svar når jeg poster noe.. Syntes illefall at strukturen i Bokeh gir bilde noe magisk. Det rammer nesten inn den veldig sentrerte blåklokka. Fine farger er det også! Lenke til kommentar
V3se7 Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Tusen takk for kritikk fra dere begge. Dette er vel kanskje noe man enten liker eller så irriterer man seg bare over dof'en. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Irriterer meg over at fokus ikke sitter der det skal... fokusplanet er for nært kamera.. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Jeg syns det var et fint type bakgrunnsbilde, kunne kanskje vært enda mer grønt rundt også. Regner med at du allerede har fått med deg at det ikke er rett fokusert Lenke til kommentar
V3se7 Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Hehe, ja har vel det. Får prøve igjen til neste år å se hvordan det ser ut med litt bedre fokusering. Takk for kritikken. Ser nå at det sikkert godt kunne klart seg med enda mer grønt rundt ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå