ivanito Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 jeg ble idag påkjørt av en bil, jeg har ikke sett det selv men da jeg kom ut for å se bilen min var lykten knust og bilen flyttet en halvmeter inn i snøen.. Fronfangeren er også sprukket.. Hva bør jeg gjøre og hvordan bør jeg evt gå fram i saken? Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Vet du hvem som har gjort det da? Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Opplevde noe lignende for over 1 år siden. Så lenge ingen vitner melder seg så må du nok regne med å dekke slikt selv. Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 r1. Anmeld til politiet (Ikke for at det hjelper noe som helst annet enn at det kommer inn på statistikken, men det kan jo være greit). 2. Sett opp lapper på lyktestolpene i nærheten og etterlys vitner, det kan jo hende du har flaks.. 3. Begynn å spare, dette må du betale selv for å fikse, dessverre, med mindre du klarer å finne vedkommende som har gjort det. Lenke til kommentar
ivanito Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Jeg har nok dessverre ingen anelse om hvem det er, skjedde så utrolig mye den dagen. Først en punktering, så smalt jeg i autovernet i indra-Arna Dunk, bang bang bang bang... og i tillegg når jeg endelig har kommet meg hjem så er det en som har kjørt på meg, på nesten samme sted som jeg møtte autovernet.. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Herregud...hørtes ut som en ganske kjip dag det der. Dessverre er det ikke så mye man får gjort med den påkjørselen når ingen andre enn han som kjørte på deg vet hvem som gjorde det. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Uff samme skjedde med meg... ergelig , en som rygge på meg antakelivigs, med hengerfeste.. en bulk på en måte inn i føre, no som gjorde at vinduet ble skjevet... (karmløse dører ) er bare å dekke det selv, når folk er så stygge i hue at de bare stikker av... Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 kan jo prøve HVIS du ikke har melt hvor mye skader enda og si at det skjedde når du kjørte utfor? Lenke til kommentar
helto Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 1. Anmeld til politiet (Ikke for at det hjelper noe som helst annet enn at det kommer inn på statistikken, men det kan jo være greit). Den som kjørte på deg må melde ifra til deg eller politiet om skaden (leste nettop om det i teoriboka mi, for jeg holder på å ta lappen for tiden..). Så da er det vel faktisk en hensikt i å melde fra til politiet, for dersom den som kjørte på deg har meldt ifra til politiet så burde det jo ordne seg. Selv om sjansen for at han/hun har meldt seg selv er liten så er det jo verdt forsøket... Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 kan jo prøve HVIS du ikke har melt hvor mye skader enda og si at det skjedde når du kjørte utfor? For det første er det forsikringssvindel, noe som er straffbart. For det andre: Hva er poenget med det? Han må jo dekke de skadene selv også. Lenke til kommentar
BigDooley Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Opplebde det samme for noen år siden, akkurat ferdig med å restaurere bilen min. Midt på dagen på en Lørdags formiddag kom jeg ned til bilen som sto på parkeringsplassen var hele sjaførdøra trykket inn. Det som var tragisk var at dette var den SISTE døra som fantes på markedet (ubrukt, og ny fra fabrikken) Hang opp lapper, utlovte dusør o.l. Aldri noen som meldte seg eller hadde sett noe. At folk stikker fra etter slike episoder er ikke noe nytt, og dessverre er det den som er skadelidende som i de fleste tilfeller må påta seg utgiftene. Alt avhenger egentlig om noen så noe. Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå