piff Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Burde kanskje ikke drive noe særlig med koding, men jeg har da en .c fil jeg skulle ha kompilert. Feil meldingen jeg får er at den ikke finner socket.h fila, jeg har den fila, men jeg er ikke helt sikker på hvor den leter etter den filen hen. Noen som vet? Lenke til kommentar
// geir Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Er denne linjen med i koden din? #include <sys/socket.h> Hvis ikke så kan du prøve det. Ellers så er msdn sine sider å anbefale Lenke til kommentar
piff Skrevet 3. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2003 Den er inkludert ja, den prøver å finne socket.h men finner den ikke, jeg har lagt den i samme mappa som .c fila..men den skal sikkert ligge et anent sted. Lenke til kommentar
// geir Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Har ikke brukt vs noe særlig, men jeg tror at du kan gjøre noe ala project -> properties og velge search paths der du legger til mappen(e) filen(e) befinner seg i. Strengt tatt så burde du nok sluppet å gjøre dette. En reinstallering eller reparering er kanskje å anbefale. Sjekk også denne linken Lykke til Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Hvis den ligger sammen med .c fila bør det kanskje stå #include "socket.h" Det er forskjell på "" og <> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå