Ajaco Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Heisann, for tiden bruker jeg Sony Vegas 7, og Adobe premiere pro til videoredigering. Men hvis man skal tegne en linje som beveger seg på skjermen, eller danner en running, eller noe som det - må jeg da gjøre dette i f.eks adobe flash? Eller kan det gjøres inne i disse programmene? Håper dere forsto spørsmålet mitt, siden det er litt vanskelig å forklare Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Jeg lurer også på dette. Har prøvd å finne det i Vegas 7 uten hell. Har spurt er kompis og han sier jeg kan gjøre det i After Effect 7, har det, må bare motivere meg til å sette meg inni programmet. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Du kan teikne linjer i tekstverktøyet i PPro, og til ein viss grad animere den Motion. Vil du ha den til å kome fram gradvis, berre bruk ein wipe, eller ei maske (redigert: meinte ein track matte). Det er nok mogeleg å lage sirklar der ogso, og kombinert med ein radial wipe (trur det var det den heitte), kan du få ein sirkel som kjem fram «gradvis». vil du derimot ha linjer som gjer litt meir spesielle ting (bølger, omdanner seg til andre former ol.), so trur eg det vil vere greiast å gjere det i eit anna program. Usikker på kva mogelegheiter ein har i Vegas, har brukt det mindre enn kva eg har brukt PPro. Endret 11. november 2007 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå