Gå til innhold

Når kommer GW 2?

Anbefalte innlegg

Jeg lurte på når GW 2 er annonsert til å komme ut. Ingen nøyaktig dato, men kanskje bare 1. kvartal 2008 f.eks.

Savner et godt MMORPG, med heftige elementalister og rangere! Gw 1 gidder jeg ikke å satse på, selv om det er ett av de beste rpg'ene noen sinne etter min mening (på førsteplass sammen med NWN 1 og 2)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg lurte på når GW 2 er annonsert til å komme ut. Ingen nøyaktig dato, men kanskje bare 1. kvartal 2008 f.eks.

Savner et godt MMORPG, med heftige elementalister og rangere! Gw 1 gidder jeg ikke å satse på, selv om det er ett av de beste rpg'ene noen sinne etter min mening (på førsteplass sammen med NWN 1 og 2)

Hvorfor gidder du ikke å satse på Guild Wars?

Btw, ->lick me<-

ArenaNet have not announced a release date, but have said that public beta-testing will begin in 2008.
Lenke til kommentar

jeg har spillt guild wars i godt over 1000 timer fordelt på 3 år eller noe.

Det kan hende jeg kjøper GWEN for å få den ene kjære rangeren min over.

Men fy så jeg gleder meg til GW2! Får bare håpe at det ikke blir noen avhengighets faktor i det.. Det har jeg ikke tid til

edit:

Nei vent nå litt..

Players of the current Guild Wars campaigns and the expansion will be allowed to "port" achievements obtained in the original series into the Guild Wars 2 universe via the "Hall of Monuments" found in the Eye of the North expansion. Player characters will not be transferable from the original trilogy, however.

Snufs :cry:

Endret av Petersk91
Lenke til kommentar

Skjønner.

Har spilt Guild Wars siden release, men etter de expansion pakkene kom ut. Så sa det rett og slett stopp.

Om ikke WoH og Nordic Darkness hadde splitta opp, pga WoW. Så ville jeg nok ha vært active ennå.

Også mye på grunn av alt det nye som ble adda i expansion. Som jeg ikke orka å sette meg inn i.

Vel, blir nødt til å prøve Guild Wars two. Når det kommer ut.

QUOTE: :o

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...