.patrick Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Hei. Jeg har en 360 premium jeg har eid i snart 6 måneder med profilen min og alle save-games, samt videoer og demoer jeg gjerne skulle overført til en xbox halo3 edition jeg vant for en stund siden. Er det noen måte å få dette til på? På forhånd takk. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) er det ikke bare og sette den på da?? Har jeg misforstått? Endret 12. november 2007 av PixlFace Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Ikke noen lettvint måte å få til dette på, koster litt for det utstyret du trenger. Du får vel prøve å tåle en gråe harddisken på Halo-maskina Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Bare bytt harddisk. De er jo helt like så det er jo samma hvilken du har selv. (den gamle eller nye) Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Bare bytt harddisk. De er jo helt like så det er jo samma hvilken du har selv. (den gamle eller nye) Den nye er oransje mens den andre er blank. Ikke noen lettvint måte å få til dette på, koster litt for det utstyret du trenger. Du får vel prøve å tåle en gråe harddisken på Halo-maskina Hva slags utstyr er det snakk om? Endret 12. november 2007 av .patrick Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) du kan bruke memory-card mellom xboxene dine, men memory card til xbox 360 er dyrt! jeg har kjøpt meg SATA-adapter (billig) mellom xbox 360 og PC, funker fett, så nå kan jeg ta backup for xbox 360. Endret 12. november 2007 av killerboy85 Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Ikke noen lettvint måte å få til dette på, koster litt for det utstyret du trenger. Du får vel prøve å tåle en gråe harddisken på Halo-maskina Hva slags utstyr er det snakk om? Det er vel snakk om en slik sak. Vet ikke om du får kjøpt dem i butikk her ennå, de er vel inkludert i Elite pakken så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå